Toyota заявила, що планує випустити вантажівки на водневих паливних елементах

Автомобільний гігант Toyota разом із трьома іншими партнерами працюватиме над розробкою легких електричних вантажівок на водневих паливних елементах з метою їхнього запуску в Японії наступного року.

У своїй заяві у вівторок Toyota заявила, що співпрацюватиме з Isuzu, Hino Motors та Commercial Japan Partnership Technologies Corporation у рамках проекту. І Isuzu, і Hino розмістили на своїх веб-сайтах ту саму заяву, що і Toyota.

Одним із потенційних варіантів використання транспортних засобів на водневих паливних елементах може бути сектор супермаркетів та магазинів, де, за словами Toyota, легкі вантажівки «необхідні для поїздок на великі відстані протягом тривалого часу для виконання кількох операцій з доставки за один день».

Компанія також вказала швидку заправку як вимогу для автомобілів, що працюють у цьому сегменті.

«Використання технології FC [паливних елементів], яка працює на водні з високою щільністю енергії та має нульові викиди CO2 під час руху, вважається ефективним у таких умовах експлуатації», - додав він.

За даними компанії, вихід на ринок заплановано на січень 2023 року, коли легкі вантажівки на водневих паливних елементах будуть використовуватися на розподільчих майданчиках у префектурі Фукусіма та інших проєктах у Токіо.

Hino Motors є частиною Toyota Group, а CJPT була створена Isuzu, Toyota та Hino у 2021 році.

Toyota почала працювати над створенням транспортних засобів на водневих паливних елементах, де водень з баку поєднується з киснем, виробляючи електрику, ще 1992 року. У 2014 році компанія запустила Mirai, седан на водневих паливних елементах.

Паралельно з Mirai Toyota доклала руку до розробки більших автомобілів на водневих паливних елементах. До них відносяться автобус під назвою Sora та прототипи великовантажних автомобілів. Також разом із водневими паливними елементами Toyota розглядає можливість використання водню в двигунах внутрішнього згоряння.

У вівторок також Suzuki, Daihatsu, Toyota та CJPT оголосили про плани вивести на ринок електричні міні-комерційні автомобілі з акумуляторними батареями у 2023 фінансовому році.

«Міні-комерційний фургон BEV [акумуляторний електромобіль], розроблений цими чотирма компаніями, використовуватиметься партнерами у проектах соціальної реалізації в префектурі Фукусіма та Токіо», - йдеться в повідомленні.

Хоча Toyota добре відома своїми гібридними автомобілями та автомобілями на водневих паливних елементах, вона також намагається досягти успіху на все більш конкурентному ринку акумуляторних електромобілів, де такі фірми, як Tesla та Volkswagen, борються за позиції.

Це не обійшлося без проблем. У червні 2022 року Toyota відкликала з міркувань безпеки понад 2000 своїх повністю електричних позашляховиків bZ4X.

Источник: UA-electro
21.07.2022
#toyota#авторинок#технології