Toyota виграла «24 години Ле-Мана»

Минулими вихідними, 11-12 червня, на трасі Circuit de la Sarthe відбулася 90 гонка «24 години Ле-Мана». Переможцем ювілейного марафону на витривалість вп'яте став екіпаж заводської команди Toyota Gazoo Racing - Брендон Хартлі, Себастьєн Буемі та Ріо Хіракава.

Протягом усіх 24 годин гонки два прототипи Toyota GR010 з гібридними силовими установками змінювали один одного на чолі пелотону, фактично змагаючись між собою. Інші учасники, а їх у «королівському» класі LMH, було лише п'ять, слідували за лідерами.

Але вранці 12 квітня один з автомобілів Toyota під номером «7» виникли проблеми з електричною частиною силової установки. Арсетинцю Хосе Марія Лопес, який знаходився за кермом прототипу, вдалося доїхати до боксів, але на трасу він повернувся з відставанням на коло. Незважаючи на це, на фініші він виявився другим. «Золото» Ле-Мана дісталося боліду під номером «8», тобто новозеландцю Брендону Хартлі, швейцарцю Себастьєну Буемі та японцю Ріо Хіракава.

За перемогу з Toyota боролася приватна команда Glickenhaus Racing, що належить американському підприємцю, кінопродюсеру та режисерові Джеймсу Глікенхаусу. Виступаючи на прототипах Glickenhaus SCG 007 LMH власної конструкції, підопічні Глікенхауса змогли посісти третє та четверте місця. Третім став екіпаж Райана Бріско, британця Річарда Вестбрука та француза Франка Майє. Їхній автомобіль за номером «709» прийшов до фінішу з відставанням на п'ять кіл. Другий екіпаж команди потрапив у невелику аварію та фінішував на четвертій позиції з відставанням у десять кіл.

П'ятим учасником перегонів була французька команда Alpine. Її єдиний екіпаж закінчив гонку на 23 позиції із відставанням від переможця на 18 кіл. Причина такого невдалого виступу - неполадки у коробці передач.

Перемога у молодшому класі LMP2, де змагалися прототипи Oreca 07 із турбомоторами Gibson, дісталася британській команді JOTA. До перемоги автомобіль із номером «38» привели Роберто Гонсалес, Антоніо Фелікс да Коста та Вілл Стівенс. Третє місце також дісталося екіпажу JOTA. На другий щабель піднялися пілоти команди Prema Orlen Team Oreca - польський екс-гонщик Формули-1 Роберт Кубіца, швейцарець Луїс Делетраз та італієць Лоренцо Коломбо.

Найшвидшими до класу GTE-Pro були суперкари Chevrolet Corvette C8.R під номерами «63» та «64» заводської команди Corvette Racing. Але обидва автомобілі зазнали невдачі. У першого виявилися проблеми в задній підвісці, а 64-й відправився «у паркан» через необережний маневр одного з гонщиків класу LMP2. До цього моменту Corvette Олександра Сімса впевнено лідирував протягом усієї гонки.

Завдяки такому «везіння» суперників перемога в класі LMP2 дісталася екіпажу Porsche GT Team на Porsche 911 RSR-19 під номером «91» - Ріхард Літц, Джанмарія Бруні та Фредерік Маковецький. Друге та третє місця посіли екіпажі команди AF Corse, які виступали на Ferrari 488 GTE Evo.

В «аматорському» класі GTE-Am переміг екіпажу TF Sport на Aston Martin Vantage AMR під номером «33» - Марко Соренсен, Енріке Чавес та Бен Кітінг.

Загалом із 62 екіпажів, які брали участь у марафоні, до фінішу дійшли 53.

Источник: Авто Центр
13.06.2022
#toyota#автоспорт