Toyota скоротить гаму олдскульних рамних позашляховиків: у грудні у відставку остаточно відправлять FJ Cruiser. Єдиним ринком збуту для всюдихода, розробленого у першій половині 2000-х, є Близький Схід, адже в Японії, Північній Америці та Південній Африці ця модель давно не пропонується. Toyota попрощається з FJ Cruiser, випустивши тиражем 1000 екземплярів лімітовану спецверсію Final Edition з особливим декором та пакетом антихром.
Фотографій Toyota FJ Cruiser Final Edition поки немає, але, судячи з опису, остання партія позашляховиків для Близького Сходу буде дуже схожа на «прощальну» серію FJ Cruiser для Японії з поправкою на розташування керма.
П'ять років тому в «країні висхідного сонця» пропонували бежеві всюдиходи з чорними дверними ручками, дзеркалами заднього виду, решіткою радіатора і бамперами; щось схоже чекає на покупців і зараз.
Відомо, що техніка FJ Cruiser Final Edition не зміниться: під капотом збережеться безальтернативний 270-сильний (380 Нм) атмосферний бензиновий двигун V6 об'ємом 4,0 літра у зв'язці з 5-швидкісним «автоматом», повним приводом, що підключається, і двоступінчастою «роздаткою».
У США Toyota FJ Cruiser припинили продавати ще у 2015 році, але позашляховик досі має попит. У Північній Америці старі олдскульні всюдиходи всього за пару років подорожчали в кілька разів, і тепер доглянуті екземпляри з маленькими пробігами коштують 60-80 тисяч доларів. В Арабських Еміратах ажіотажу поки що немає, і Toyota досі приймає заявки на модель за ціною від 156 900 дирхамів (еквівалент 43 тисячі доларів).