Toyota повернула «механіку» культовому позашляховику Land Cruiser 70

Після минулорічного рестайлінгу «сімдесятка» отримала чотирициліндровий турбодизель 1GD-FE, але донедавна цей двигун був доступний тільки з 6-ступінчастим автоматом. Ручна коробка передач була прерогативою Land Cruiser 70 із застарілим восьмициліндровим турбодизелем 1VD-FTV, однак прийом замовлень на такі версії давно припинено, а тепер добігає кінця і виробництво.

Toyota пообіцяла, що виконає всі замовлення на Land Cruiser 70 з 4,5-літровими двигунами V8, і за свіжими оцінками для цього потрібно продовжити виробництво до кінця 2025 року! Однак нові заявки на такі всюдиходи давно не приймають: тепер ставку зробили на більш екологічний 2,8-літровий дизель від Hilux і Prado. З автоматом цей двигун видає 204 кінські сили і 500 Нм, а ось із «механікою» пікову тягу зменшать до 450 Нм.

Еластичність турбодизеля з ручною коробкою передач теж погіршиться: «полиця» крутного моменту стала вужчою. Також любителям «механіки» не вдасться замовити асистент допомоги при спуску. А головна особливість - трипедальний Land Cruiser 70 не найдешевший! Для початкових комплектацій залишився безальтернативним автомат, а пікап з однорядною кабіною і «механікою» замовити зовсім не можна. За інших рівних економія становитиме 2000 австралійських доларів (1300 доларів США).

В Австралії варіанти з «механікою» вже продають за ціною від 77 800 до 81 500 місцевих доларів (еквівалент 50-52 тисяч доларів США). На черзі оновлення гами для Японії та Близького Сходу, де може бути своя специфіка: у країнах Перської затоки популярні бензинові версії та тридверки.

Источник: Мотор
Фото: Drive
07.12.2024
#toyota