Японський виробник автомобілів ще не оголосив детальну інформацію про жодну з моделей, але вже націлився продавати обидва BEV в Китаї за якихось 10-12 місяців.
Торік Toyota попередньо представила ці два електричні позашляховики bZ Sport Cross Concept і bZ FlexSpace Concept. При цьому bZ3C був розроблений разом з BYD і FAW, а bZ3X - за допомогою Guangzhou Automobile Group.
Оскільки в Україні досить популярні електромобілі світових брендів з Китаю, є велика ймовірність, що невдовзі ці два авто з'являться і у нас на ринку, стараннями «сірих» дилерів.
Наразі ці дві японсько-китайські електричні моделі Toyota отримали остаточну назву bZ3C і bZ3X та дебютували на Пекінському автосалоні Auto China 2024. Toyota має намір продавати обидва на китайському ринку з наступного року.
Прем'єри на автосалоні оголошені без деталізації характеристик - ні щодо їх електричних силових агрегатів, ні акумуляторних батарей. Цінник також попередньо не озвучується.
У салоні bZ3C домінує масивний центральний інформаційно-розважальний дисплей у центрі приладової панелі, що притаманно більшості BEV. Загалом салон має простий і мінімалістичний дизайн.
Салон bZ3X здається набагато просторішим, ніж у його брата bZ3C. Тут також великий інформаційно-розважальний дисплей. Впадають в око двоспицеве кермо, цифровий блок вимірювальних приладів і дві бездротові зарядні панелі для телефонів. Також було встановлено широкий панорамний скляний дах.
Обидва електромобілі мають знайомі риси та схожі на новий Prius. bZ3C отримав кросоверну форму відповідно до концепції «перезавантаження».
Хоча bZ3X більше схожий на позашляховик, ніж його побратим, і насправді має силует Fortuner, якщо дивитися на нього під певними кутами. Це також обіцяє великий внутрішній простір.
Серед найяскравіших зовнішніх елементів - гострі світлодіодні денні ходові вогні та одинарний світлодіодний задній ліхтар. Розробники похвалилися, що обидві моделі «оснащені найновішими системами допомоги водієві».