Toyota переглядає свою стратегію «подвійної моделі» на китайському ринку, що передбачає виробництво аналогічних моделей різними спільними підприємствами. План реорганізації включає можливе об'єднання деяких «моделей-близнюків», таких як GAC Toyota Ralink і FAW Toyota Corolla, а також GAC Toyota Camry і FAW Toyota Avalon.
Це рішення, за словами інсайдерів, спрямоване на оптимізацію виробництва, скорочення витрат і підвищення конкурентоспроможності.
FAW Toyota, однак, офіційно заявила, що не всі «подвійні моделі» будуть інтегровані, і компанія наразі не має чіткого плану в цьому напрямку. Основні труднощі полягають у координації продажів і розподілі прибутків між спільними підприємствами, що потребує додаткових переговорів.
На тлі жорсткої конкуренції з боку китайських виробників автомобілів на нових джерелах енергії Toyota, як і інші японські бренди Honda та Nissan, стикається зі спадом продажів. Зниження попиту на традиційні моделі викликає необхідність переосмислення підходів до ринку та акценту на інноваційних рішеннях.