Total зняла новий рекламний ролик у Києві

Информация размещена на правах рекламы или нашими партнерами:

Нещодавно компанія Total оновила свою лінійку моторних олив Total Quartz. Нові мастильні матеріали покращують захист від механічного зносу до 64%, завдяки доданій інноваційній та проривній технології "Age-Resistance Technology" (ART).

Оновлена олива TOTAL QUARTZ була презентована за допомогою нового рекламного ролику, «зіркою» якого став RobotQuartz, який був бренд-амбасадором в комунікаціях TOTAL QUARTZ з 2011 року.

Рекламний ролик зняв відомий французький режисер Тьєррі Пуаро, який є володарем «Бронзового Канського Лева». У якості зйомок декількох локацій він обрав місто Київ, де головним майданчиком для знімання став недобудований Подільсько-Воскресенський міст.

Це вже не вперше, коли цей міст стає місцем дії рекламного ролику. Цього разу французькі кінематографісти перетворили його на арену битв між зомбі.

«Я спробував переосмислити жанр кіно про зомбі та зробити не фільм жахів, а історію з комічним елементом про роботів-зомбі, кожен з яких має свою душу та індивідуальність», - говорить Тьєррі Пуаро.

У ролику з’явилися нові двигуни-роботи, які виглядають дуже зношеними і забезпечують чітке візуальне протиставлення між сильним двигуном, який використовує TOTAL QUARTZ, і тими, які цього не роблять, передаючи основний посил кампанії: "Довга молодість Вашого двигуна".

Ролик Total Quartz вже запущений по всьому світу з березня 2018 року, тож майже 200 країн побачать Подільсько-Воскресенський міст у Києві і дізнаються про інновації від Total.

Ролик Ви можете переглянути на сайті компанії Total.

Подивитися, як саме знімався ролик, можна за посиланням.

Источник: Total
12.04.2018
#відео