Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легкових авто та визначили ТОП-15 найпопулярніших вживаних моделей, які купували в Україні у травні.
Найпопулярніші бренди на внутрішньому ринку
Лідером брендів легковиків, які у травні купували на внутрішньому ринку найбільше, залишається Volkswagen. Українці уклали 10,5 тисячі угод купівлі-продажу машин цієї марки, що складає 12,4% від загальної кількості.
Друге місце в рейтингу зайняв Renault (5,9%, 5,1 тис.).
На третє місце, обігнавши ВАЗ (Lada), розмістилася Skoda з часткою 5,6% (4,8 тис.). Натомість продукція російсько-радянського автопрому зайняла четверте місце, зайнявши таку ж частку - 5,6% (4,8 тис. угод).
Замикає першу п'ятірку Toyota з часткою 5,4% та 4,6 тис. угод.
Найпопулярніші моделі на внутрішньому ринку
Перше місце серед внутрішніх продажів у травні зайняв незмінний лідер українського авторинку Volkswagen Passat (3 тис. угод). На другому місці знаходиться Daewoo Lanos (сумарно разом з модифікаціями, у тому числі Sens) із 2,7 тис. угод. На третьому місці, як і минулого місяця, розташувалася Skoda Octavia (2,7 тис. угод).
Четверту сходинку зайняв Volkswagen Golf (2,4 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (1,6 тис. угод).
Загалом ТОП-15 вживаних легковиків на внутрішньому ринку у травні виглядає так:
- Volkswagen Passat - 3 002 шт.
- Daewoo Lanos & Sens - 2 743 шт.
- Skoda Octavia - 2 684 шт.
- Volkswagen Golf - 2 434 шт.
- Renault Megane - 1 608 шт.
- Ford Focus - 1 299 шт.
- Skoda Fabia - 1 238 шт.
- BMW 5 Series - 1 135 шт.
- Opel Astra - 1 099 шт.
- Chevrolet Aveo - 1 078 шт.
- Toyota Camry - 1 077 шт.
- BMW 3 Series - 1 066 шт.
- ВАЗ 2109/99 - 1 001 шт.
- Mercedes-Benz E-Classe - 994 шт.
- Audi A6 - 968 шт.