Tesla Model Y продовжує впевнено домінувати на найбільшому у світі автомобільному ринку, досягнувши вражаючого результату - 480 309 проданих одиниць. Цей успіх підтверджує лідерство американського електрокросовера у сегменті, який стає все більш конкурентним завдяки стрімкому зростанню китайських брендів.
На другому місці розташувався BYD Song Plus із продажами у 418 474 автомобілі, що підтверджує силу бренду BYD на домашньому ринку. Ще одна модель цієї марки, BYD Yuan Plus, посіла третє місце із результатом 275 223 одиниці, підкреслюючи загальну популярність китайських електромобілів серед місцевих споживачів.
Серед нових досягнень особливо виділяється модель Aito M7 від молодого китайського бренду, яка вперше увійшла в десятку лідерів із показником 193 342 проданих авто. Це помітний успіх для відносно нової компанії, що конкурує із глобальними гігантами та сталими китайськими виробниками.
Традиційні гравці, такі як Toyota, також демонструють стабільність на ринку. Модель Frontlander досягла продажів у 204 847 одиниць, а RAV4 - 193 402 одиниці. Водночас варто звернути увагу на досягнення китайського Li L6, який, з'явившись лише наприкінці квітня, продав 192 257 автомобілів усього за вісім місяців, посівши десяте місце в рейтингу.
Європейські преміальні моделі також знаходять свого покупця у Китаї. Mercedes-Benz GLC показав результат у 153 100 одиниць, а Audi Q5L - 147 224 одиниці, що свідчить про стійкий попит на преміальні бренди серед китайських споживачів.