Внутрішні перепродажі - другий за обсягами підсегмент легковиків групи BEV, його частка 28,9%. Кількість машин на електротязі, які були перепродані всередині крани впродовж серпня - 2724 шт. Щодо динаміки, то у порівнянні з липнем приріст склав 22%, а якщо рівняти з торішнім серпнем - плюс 55%.
Оскільки сегмент електромобілів порівняно молодий, основу тут складають імпортовані вживані електроавто (частка таких 58,3%), «вторинка» підтягується за «пригоном» та, частково, за не надто численним сегментом нових.
Що продавали минулого місяця? Почнемо з марок, де впевнено лідирує Tesla, як кількісно, так і за часткою, а ще з чималою різницею від Nissan, котрий на другому місці, і який мало не 10 років був тут лідером. Що ж, сегмент молодий, лише набирає обертів, тож зміни тут можуть відбуватися значно частіше, ніж у будь-якій іншій частині нашого авторинку.
Розглянемо ТОП-10 марок електромобілів з пробігом, які мали найбільший попит на внутрішньому ринку:
- Tesla - 810 шт.
- Nissan - 533 шт.
- Volkswagen - 310 шт.
- Renault - 137 шт.
- Hyundai - 131 шт.
- Audi - 98 шт.
- KIA - 83 шт.
- Honda - 81 шт.
- Chevrolet - 77 шт.
- BMW - 77 шт.
Якщо серед виробників американській Tesla вдалося захопити лідерство, то серед моделей повторити успіх Nissan Leaf буде непросто. Принаймні, для цього точно знадобиться чимало часу, навіть з урахуванням того, що Tesla підступає до «Ліфа» одразу трьома моделями.
- Nissan Leaf - 504 шт.
- Tesla Model 3 - 342 шт.
- Tesla Model Y - 214 шт.
- Tesla Model S - 202 шт.
- Volkswagen e-Golf - 189 шт.
- Renault ZOE - 125 шт.
- Volkswagen ID.4 - 81 шт.
- Audi e-tron - 78 шт.
- Hyundai Kona - 74 шт.
- Chevrolet Bolt EV - 71 шт.
Варто зазначити, що на вторинному ринку сегмент електромобілів залишається наймолодшим - середній вік машин, які купували та продавали у серпні, складає 5,8 року. Це значно менше, ніж загальний показник для легкової «вторинки», який становить 15 років.