Tesla досягла угод з іншими виробниками, аби власники електрокарів мали змогу заряджати свої авто на розгалуженій її мережі Supercharger. Тепер зусилля компанії з розширення мережі зарядних станцій під загрозою.
Звільнення близько 500 співробітників з команди Supercharger, про яке стало відомо напередодні, порушило питання про угоди, які Ілон Маск, виконавчий директор Tesla, уклав з General Motors, Ford Motor та іншими автовиробниками минулого року. Ці угоди дозволили автомобілям, виготовленим іншими компаніями, використовувати зарядки мережі Supercharger, що є найбільшою та найнадійнішої в США.
Раніше майже всі великі виробники оголосили про плани змінити апаратне та програмне забезпечення своїх автомобілів для сумісності з зарядними пристроями Tesla. Ford, приміром, розсилає адаптери власникам своїх старих електромобілів, щоб вони могли підключатися до зарядних пристроїв Tesla.
Для багатьох працівників Tesla та представників галузі новий раунд звільнень став несподіванкою. Скорочені працівники Tesla публічно заявляли про свої побоювання щодо майбутнього Supercharger.
«Звільнено всю нашу зарядну команду. Що це означає для мережі зарядних пристроїв, [північноамериканського стандарту зарядки, розробленого компанією Tesla] NACS і всієї захопливої роботи, яку ми робили в галузі, я ще не знаю», - написав у Twitter Вільям Наварро Джеймсон, старший менеджер із зарядних операцій Tesla.
На цьому тлі Маск заявив, що Tesla сповільнить будівництво нових зарядних станцій, але продовжить розвивати мережу.
«Tesla все ще планує розвивати мережу Supercharger, але повільніше для нових локацій, і більше зосереджуючись на 100% безвідмовній роботі та розширенні наявних локацій», - написав він на своїй сторінці в Twitter.