Програмне забезпечення FSD Beta для системи допомоги водію фірмових електромобілів, що розповсюджується Tesla, в попередніх версіях нерідко звинувачували в помилкових спрацюваннях системи автоматичного гальмування, але фахівці стверджують, що фірмова автоматика щодня запобігає до 40 подій, викликаних тим, що водій переплутав.
Американське відомство NHTSA вже ініціювало розслідування щодо 127 інцидентів, викликаних раптовим ненавмисним прискоренням транспортних засобів марки Tesla. Компанія після вивчення бортових журналів постраждалих електромобілів дійшла висновку, що всі випадки прискорення спричинені помилковим натисканням водієм на педаль газу. Тоді ж компанія заявила, що використовує систему Autopilot для запобігання подібним інцидентам, блокуючи керуючий вплив водія на педаль у тому випадку, якщо за сукупністю критеріїв він є хибним.
Як заявив у недавньому інтерв'ю провідний фахівець з розробки програмного забезпечення Autopilot компанії Tesla Ашок Еллусвамі (Ashok Elluswamy), електромобілям марки щодня вдається запобігати наслідкам до 40 випадкових натискань на педаль акселератора замість гальма. Говорити про це не менш важливо, ніж про проблеми у програмному забезпеченні, адже досягнення Tesla у цій сфері набагато менш очевидні, ніж невдачі, які охоче обговорюють преса.