Із 2009 року компанія Tesla заробила $9 млрд шляхом продажу регулятивних кредитів іншим автовиробникам, що виготовляють автомобілі з традиційними двигунами і не виконують норми щодо викидів забруднення, які встановлені регулятивними органами.
Як відомо, норми по викидам лише посилюються. Так, ЄС встановив більш суворі цілі щодо викидів автомобілів, починаючи з наступного року.
Отже, уповільнення електрифікації автотранспорту іншими автовиробниками гарантує, що регуляторний кредитний бізнес компанії лише процвітатиме.
За словами аналітиків, цей бізнес майже не несе додаткових витрат, тому продаж прав на викиди є фактично чистим прибутком американського виробника електроавто.
Tesla, яка завдяки своїм електромобілям виходить на ринок з низьким рівнем викидів, має надлишок «регулятивних кредитів». Інші виробники, які перевищують норми за викидами можуть купити у Tesla невикористані права на викиди, щоб відшкодувати свої перевищення та уникнути великих штрафів, зазначають експерти.