Tesla відкотилася на третю сходинку за продажами електрокарів у Китаї

У щотижневому рейтингу багаторічний лідер ринку автомобілів на нових джерелах енергії поступився не тільки BYD, а й Wuling. За третій тиждень січня в Піднебесній реалізували 55 тисяч BYD, 11,7 тисячі Wuling і лише 10 тисяч Tesla. Американська марка зовсім трохи випередила інші китайські бренди LiXiang (9,5 тисячі штук) і Xpeng (9,4 тисячі штук).

Щотижневий рейтинг продажів публікує Лі Сян на основі даних страхових компаній, і конкурентам ця статистика дуже не подобається. Утім, самі цифри під сумніви не ставляться, хоча до методики підрахунку є питання: наприклад, послідовні гібриди вважають електромобілями, оскільки з погляду податків у КНР це одне й те саме.

Те, що Tesla втрачає китайський ринок, давно не секрет: за сукупними продажами з автогігантом BYD американська марка давно не змагається. Однак кросовер Model Y все-таки став абсолютним лідером ринку КНР у рейтингу моделей за підсумками 2024 року: за 12 місяців вдалося продати 480 тисяч електрокарів! Оновлений бестселер тільки пожвавить продажі.

Успіхи Wuling у сегменті електрокарів і гібридів не дивують, адже в портфоліо є ціла гама дуже дешевих моделей, а вхідний квиток у марку коштує всього 33 тисячі юанів (4500 доларів). Для порівняння базовий BYD коштує 70 тисяч юанів, Xpeng - від 112 тисяч юанів, Tesla - від 236 тисяч юанів, LiXiang - від 250 тисяч юанів.

Источник: Мотор
Фото: Wuling
25.01.2025
#авторинок#електромобілі#китай