Tesla представила нову концепцію роздрібної торгівлі

Tesla представила нову концепцію роздрібної торгівлі під назвою «Giga Laboratory», яка демонструє її виробничі потужності. Компанія поділилася фотографіями нового роздрібного досвіду.

Хоча Tesla оголосила про перехід до онлайн-продажів і відмову від фізичної роздрібної торгівлі ще у 2019 році, на практиці автовиробник продовжував значною мірою покладатися на роздрібні локації як частину своїх маркетингових зусиль.

Фактично, за останні три роки кількість фізичних локацій Tesla (роздрібна торгівля та сервісне обслуговування) зросла більш ніж удвічі - до 1 000 локацій навколо заводу. Роздрібні магазини Tesla особливо важливі на надзвичайно конкурентних ринках електромобілів, таких як Китай.

Тепер автовиробник пробує нову концепцію роздрібної торгівлі в Китаї під назвою «Tesla Giga Laboratory».

Про це Tesla повідомила на своєму офіційному акаунті в соціальній мережі Weibo (переклад з китайської): Перша в країні «Лабораторія Tesla GIGA» дебютувала з приголомшливим успіхом. «Найкрасивіший магазин Tesla в Ченду» відкрив таємницю: Занурення в магію «створення автомобіля за 45 секунд». Зустрітися з друзями «Поспілкуватися та зробити перерву».

Протягом багатьох років генеральний директор Tesla Ілон Маск стверджував, що Tesla - це перш за все виробнича компанія. Схоже, що зараз Tesla намагається включити це в свій новий роздрібний досвід, який, як здається, розроблений для демонстрації своїх виробничих технологій.

Вона також демонструє свою технологію силових агрегатів, демонструючи деякі частини трансмісії.

Источник: Electrek
28.06.2023
#tesla