Tesla показала дизайн нового покоління зарядних станцій V4 Supercharger в архітектурних кресленнях для нової станції в Денверсі, штат Массачусетс.
На кресленнях видно, що корпус V4 Supercharger буде вищим, тоншим і, як наслідок, матиме меншу площу порівняно з V3 Supercharger.
Оскільки станція не має внутрішнього отвору, зарядний кабель розташований збоку на зовнішній стороні. За необхідності, кабель стає довшим, що є досить корисним.
Tesla supercharger site plans for Danvers, MA appear to now include references to "Alternative Supercharger Posts" in addition to v3 posts. This is probably still a v3 build, but this suggests v4 sites are on the way ?
— John Harris (@JH_bedford) July 19, 2022
Thank you @TeslaCharging pic.twitter.com/FoSB7ZnGpO
У порівнянні з Megacharger візуальних відмінностей у V4 Supercharger практично немає. Найбільша різниця полягає в загальному розмірі, а також у місці розташування кабельної ручки.
Відповідно до планів, V4 Supercharger матиме висоту близько 193 см, Megacharger ще вищий - 213 см.
Наразі невідомо, що буде знаходитися всередині корпусу V4 і які швидкості зарядки вони забезпечуватимуть. Очікується, що Tesla розблокує додаткову швидкість у V3 Supercharger пізніше цього року, збільшивши їхню потужність з 250 кВт до 324 кВт. Виходячи з цього, ми очікуємо, що станції V4 забезпечуватимуть принаймні 350 кВт.
За попередніми даними, перші зарядні пристрої V4 Superchargers будуть встановлені в Остіні, що мало б сенс, оскільки Tesla хотіла б, щоб перша установка була поблизу Giga Texas та нової штаб-квартири компанії.