Tesla отримала схвалення в Європі на використання нової акумуляторної батареї на основі «хімії» LFP/LMFP від CATL для своїх базових моделей Model 3 і Model Y. Ця батарея замінить попередні версії з коротким запасом ходу, які було знято з виробництва. Окрім цього, Tesla запатентувала власну формулу з підвищеною часткою заліза, що дозволить підвищити продуктивність батарей і зменшити залежність від дорогих матеріалів, як-от нікель і кобальт.
Tesla нещодавно зняла з виробництва в США Model 3 і Model Y з китайськими LFP-батареями, які не відповідали критеріям податкових пільг за законом IRA, що зробило ці моделі значно дорожчими за повнопривідні варіанти Long Range AWD із нікелевими батареями. Водночас, у Європі Tesla продовжує використовувати LFP-батареї завдяки їхній нижчій вартості, незважаючи на те, що вони мають нижчу енергетичну щільність. Очікується, що нові залізо-фосфатні «хімії» зможуть покращити ці показники.
Акумуляторний блок CATL з кодом «6M», призначений для базових версій Model 3 і Model Y, має ємність 62,5 кВт-год (попередня модель - 60 кВт-год) і важить на 1 кг менше, ніж його попередник. Очікується, що в моделях 2025 року цей акумулятор забезпечить збільшений запас ходу до 520 км за циклом WLTP і швидкість заряджання до 250 кВт, що є на рівні показників нікелевих батарей.
Tesla також працює над власною залізо-фосфатною «хімією», яка може забезпечити більшу енергетичну щільність і знизити витрати на матеріали. Нещодавно компанія запатентувала матеріал катода, що містить залізо-фосфат і нікель-оксид, що підвищує ефективність акумуляторів.