Наприкінці року виробник спортивних автомобілів Porsche AG святкує одразу три світові прем’єри. Місце для презентації новинок обрано більш ніж вдало – це всесвітньовідоме Лос-Анджелеське автошоу. Презентація двох нових моделей GTS – 911 Carrera GTS та Cayenne GTS, відбудеться 19 листопада о 22:05 під час прес-конференції бренду у павільйоні Petree виставкового центру Convention. Третя світова новинка від Porsche, яку буде презентовано під час автошоу – серія Panamera Exclusive – спеціальна версія топової моделі Panamera Turbo S Executive, обмежена 100 екземплярами, які надійдуть у продаж по всьому світу.
Чотири варіанти 911 Carrera GTS посіли гідне місце між 911 Carrera S та 911 GT3. Модель доступна у кузові купе та кабріолет, має привод на задні колеса або повний та розвиває 430 к. с. До стандартної комплектації входить пакет Sport Chrono та інші спортивні, зазвичай опційні, функції. Cayenne GTS має потужність 440 к. с. та отримав більш спортивно налаштоване шасі з функцією PASM та зниженим на 24 мм кузовом. Третя новинка авто шоу, серія Panamera Exclusive, є взірцем особливо розкішного поєднання продуктивності та ексклюзивності. Для кузову моделі Porsche вперше пропонує комбінацію двох кольорів: основний непідвладний впливу моди колір Deep Black Metallic, для передньої та задньої частини автомобіля, та контрастний колір Chestnut Brown Metallic, для дверних зон. Для гармонійного переходу колірних відтінків кожен автомобіль фарбується вручну.
Porsche досить вдало та стабільно розвиває свою присутність на всіх світових ринках, зокрема на ринку США. За перші 10 місяців поточного року бренд продемонстрував тут зростання в 11% порівняно з таким же періодом минулого року, що у кількісному вимірі становить понад 39 000 автомобілів. Модель 911 продемонструвала суттєвий підйом із більш ніж 8700 проданими автомобілями, кожен шостий американський покупець Porsche обрав Boxster або Cayman, а кожен третій – Cayenne. Продажі Panamera зросли на 11% і підкреслюють успіх Porsche разом із вдалим запуском Macan.