Bentley продовжує підготовку свого першого повністю електричного кросовера, який водночас стане найдоступнішою моделлю бренду у сегменті SUV. Прототипи новинки вже проходять активні дорожні та зимові випробування, а свіжа серія шпигунських знімків дозволила вперше роздивитися не лише майже серійний зовнішній вигляд, а й інтер'єр автомобіля. Офіційна прем'єра електричного кросовера Bentley запланована на кінець 2026 року, а до клієнтів він дістанеться у 2027-му.
Останні прототипи помітно втратили маскувальні елементи, які раніше спотворювали пропорції кузова. Замість грубих пластикових накладок і умовної «мультяшної» оптики тепер добре проглядається фінальна форма автомобіля. Кросовер виглядає компактнішим і стриманішим, ніж Bentayga, з чистішими лініями та сучаснішою світлотехнікою. Передня і задня оптика вже мають виробничий вигляд і більше не маскуються фальшивими елементами, як це було на ранніх тестових зразках. Загальний силует став легшим і менш перевантаженим деталями, що добре вписується у концепцію нового «міського» SUV для Bentley.
Найбільшою несподіванкою стали перші знімки салону, які дали чітке уявлення про архітектуру інтер'єру. У центрі передньої панелі встановлено великий вигнутий OLED-дисплей, який за формою і компоновкою дуже нагадує Flow Display у Porsche Cayenne. Це не випадковість, адже електричний кросовер Bentley побудований на тій самій платформі Premium Platform Electric, що й майбутній електричний Cayenne. Таким чином, у технічній та електронній частині новинка активно використовує напрацювання концерну Volkswagen Group.
У салоні легко впізнати й інші елементи з арсеналу VW Group. Зліва встановлено багатофункціональний підрульовий перемикач, знайомий за Audi Q3, тоді як правий підрульовий важіль, що відповідає за вибір режимів трансмісії, аналогічний рішенню у Volkswagen ID.4. Водночас на рівні матеріалів і виконання жодних сумнівів у приналежності до Bentley не виникає. Навіть на тестовому прототипі видно розкішну шкіру чорного та червоного кольорів, поєднану з полірованим металом, хромованими акцентами та вставками з чорного глянцю. Саме контраст між уніфікованою електронікою концерну і традиційною розкішшю оздоблення формує характер цього електромобіля.
Генеральний директор Bentley Франк-Штеффен Валлизер раніше вже розкривав деякі технічні деталі майбутнього кросовера. За його словами, модель отримає велику батарею та найшвидшу зарядку, яку компанія будь-коли пропонувала серійно. Bentley офіційно заявляє, що електричний SUV зможе додавати близько 160 км запасу ходу всього за сім хвилин заряджання, що прямо вказує на використання 800-вольтової архітектури та надпотужних зарядних систем. Потужність силової установки, за попередніми оцінками, становитиме близько 600 к.с., що дозволить новинці впевнено конкурувати з електричними версіями Porsche Cayenne, які у майбутньому отримають широкий діапазон віддачі.
Назва електричного кросовера Bentley поки що офіційно не розкрита. Водночас компанія вже зареєструвала кілька товарних знаків, серед яких фігурують імена Mayon та Barnato. Обидва варіанти мають історичний і маркетинговий потенціал, тож один із них цілком може стати серійною назвою моделі.
Відомо також, що виробництво першого електричного кросовера Bentley буде організовано на заводі в Крю, у Великій Британії, що має принципове значення для бренду з точки зору збереження ідентичності та контролю якості.