Світові результати продажів BMW свідчать про те, що велика решітка радіатора «працює»

Незважаючи на меми, моделі BMW 4 Series та 7 Series з гігантськими ніздрями у минулому році продемонстрували стрімкий ріст продажів. Майже нечуваний в історії бренду.

Не зважаючи на мемні решітки радіатора BMW та критику консервативних шанувальників марки в інтернеті, мовляв, якісні німецькі автомобілі втрачають свій імідж, продажі цього не відображають. Адже цифри не брешуть.

Продажі 7-ї серії зросли на гігантські 80,9%, а продажі 4-ї серії також збільшилися на 37,4%. Однак варто мати на увазі важливий контекст. По-перше, була пандемія. Пам'ятаєте фразу «ланцюжок поставок»? Саме його обвал заважав виробництву всіх автовиробників, починаючи з 2020 року і аж до минулого року. Зараз майже все відновилося та повернулося до нормального стану, але до того майже кожна автомобільна компанія спостерігала значне скорочення поставок, а потім повільне їхнє відновлення.

Ще одна річ, про яку варто згадати, - це те, що BMW продає багато автомобілів зі значками 4 і 7 в наші дні. 4 серія - це вже не просто дводверне купе з бензиновим двигуном, це ще близько мільйона інших моделей, включаючи електричний седан, седан з ДВЗ та кабріолет з ДВЗ. Те ж саме можна сказати і про 7-у серію. Це не тільки модель з ДВЗ, але й електричний i7 седан, який має декілька комплектацій.

Тим не менш, продажі інших автомобілів з більш традиційним дизайном, таких як 3 і 2 серії, не зазнали такого зростання, як у вищезгаданих 4 і 7 серій. А от у Z4 справи справді пішли краще. Продажі зросли на 20% у порівнянні з минулим роком, а також з'явилася нова модель з механічною коробкою передач.

Источник: AUTO-Consulting
08.01.2024
#bmw#авторинок