Інсайдери Autoevolution стверджують, що важкі пікапи 2025 модельного року отримають глибоко модернізований двигун. Рядна «шістка» об'ємом 6,7 літра обзаведеться іншою головкою блоку, іншою паливною магістраллю, новим турбокомпресором, отримає оригінальний впуск і високопродуктивний масляний фільтр. У підсумку віддача збільшиться до 435 кінських сил і 1458 Нм.
Дизель Cummins із піковим крутильним моментом 1458 Нм доступний уже чотири роки, але досі він розвивав 425 кінських сил і належав тільки найважчим версіям RAM 3500 HD. За неофіційними даними в 2025 модельному році супердвигун запропонують навіть для «молодшої» серії 2500. Також зміниться трансмісія: на зміну автомату Chrysler або Aisin прийде коробка передач ZF PowerLine.
Зараз німецький виробник компонентів заявляє, що піковий крутний момент для цього автомата становить 1356 Нм, тобто під двигун Cummins доведеться додатково посилювати весь вузол. Альтернативою супердизелю може стати глибоко модернізований бензиновий Hemi V8: це не той мотор, який ставиться на потужні Dodge, а його комерційний однойменний аналог.
Автомобілі RAM втрачають у продажах: за підсумками трьох кварталів 2024 року в США продали 269 тисяч вантажівок, що на 19% менше за показники 2023 року. Для порівняння повнорозмірні пікапи Ford F-Series за той самий період розійшлися тиражем 551 тисячу штук, а General Motors реалізував 642 тисячі машин цього класу.