Subaru вперше допустила можливість появи гібридного Outback - моделі, яка багато років залишалася одним із найконсервативніших у лінійці бренду й досі пропонується виключно з бензиновими двигунами. На тлі глобального тиску щодо зниження викидів і посилення екологічних вимог у ключових ринках, таких як Австралія та США, компанія поступово переглядає стратегію, і тепер Outback може стати наступним кроком у процесі електрифікації.
На Tokyo Motor Show менеджер продукту Toshihiro Ohya заявив, що Subaru «розглядає різні силові установки», уникаючи конкретики, але фактично натякаючи на активний рух у бік гібридної трансмісії. Ця фраза, попри стримане формулювання, узгоджується з даними, які вже з'явилися в австралійських ЗМІ, і чітко свідчить: бренд готується до зміни статус-кво моделі.
Нинішнє покоління Outback, представлене на ринку цього року, отримало більш SUV-подібну зовнішність, у якій виразніше підкреслені позашляхові пропорції. Під капотом наразі пропонуються два бензинові двигуни - 2.5-літровий атмосферний потужністю близько 180 к.с. та 2.4-літровий турбомотор на 260 к.с., і обидва працюють у тандемі з фірмовою повноприводною системою Subaru та варіаторною трансмісією. Однак, на відміну від Crosstrek і Forester, що вже доступні з гібридними силовими установками, Outback залишається останнім «традиційним» великим SUV Subaru.
Найімовірнішим варіантом для Outback є адаптація тієї самої самозарядної гібридної системи, яку Subaru використовує у Forester та Crosstrek. У цих моделях вона поєднує 2.5-літровий двигун внутрішнього згоряння з електромотором та невеликою батареєю на 1.1 кВт-год. Сукупна потужність такої установки у Forester становить 194 к.с., а головною перевагою є суттєве зниження витрат пального - до 40% в умовах міського трафіку. Якщо цю систему адаптують під Outback, то модель отримає не лише помітно нижчі викиди та кращу економічність, а й шанс посилити свої позиції в регіонах із жорсткішими екологічними нормами.
Питання цінової політики також є ключовим. За даними з американського ринку, гібридний Forester дорожчає порівняно з бензиновою версією в середньому на 1590-3315 доларів залежно від комплектації. Якщо Subaru застосує аналогічний підхід до Outback, гібридна версія може стартувати в діапазоні приблизно 38-40 тисяч доларів. Це збільшення видається помірним з огляду на економію пального, а також на загальний тренд підвищення цін на великі кросовери.
Цікаво, що паралельно Subaru активно просуває електромобілі, зокрема модель E-Outback, відому в Європі як Trailseeker. Цей повністю електричний аналог уже демонструє подальший напрямок розвитку бренду: збереження позашляхового позиціонування з переходом на беземісійні технології. Такий паралельний розвиток лише підсилює припущення, що гібридний Outback стане перехідною ланкою до повної електрифікації моделі.