Створений для треку спортбайк KTM 990 RC R «випустять» на вулиці

Спеціальна, повністю сфокусована машина Supersport для вуличного використання розроблена з нуля. Розробники та виробничники з Маттігхофена, Австрія, цю машину адресно готували під запити ентузіастів: офіційний запуск мотоцикла заплановано на 2025 рік.

З тизерних зображень 990 RC R «впадає в око» спортивний стиль для «втілення всіх фантазії та мрії в MotoGP». Це помічається з виточених в аеродинамічній трубі аерокрилок, які, за словами KTM, забезпечують додаткову стабільність під час гальмування та поворотів.

Новий прототип 990 RC R з'явився більш ніж через 15 років після того, як австрійський виробник мотоциклів KTM востаннє розробив свій перший супербайк - 1190 RC8. Однак, посилаючись на те, що це «надто небезпечно для доріг загального користування», KTM припинив виробництво моделі RC8 у 2015 році та призупинив майбутнє виробництво вуличних супербайків.

З того часу ненадовго з'явилася лише трекова обмежена серія KTM RC 8C. Завдяки кузову, натхненному MotoGP, і паралельному здвоєному двигуну LC8 потужністю 126 к.с. усі 200 одиниць мотоциклів RC 8C були розкуплені як гарячі пиріжки. А перша партія зі 100 одиниць (випущена в 2021 році) знайшла своїх власників за чотири хвилини 32 секунди.

Вже наступна партія з 200 одиниць у 2023 році була розпродана лише за 2 хвилини 38 секунд. Очікується, що новачок 990 RC R KTM повторить цей успіх.

Хоча серійний KTM 990 RC R буде запущений у 2025 році, нинішні зображення закамуфльованого прототипу вказують на окремі деталі - за затемненим маятником вгадується сталева рама. Вочевидь, цей KTM сконструйований для забезпечення «динамічних характеристик» «зі збільшеним ухилом ваги в бік передньої частини».

Апаратне забезпечення KTM 990 RC R вилилося у повністю регульовану підвіску WP Apex Open Cartridge та гальмівну систему Brembo, а також легкі алюмінієві колеса, обтягнуті шинами Michelin.

Завдяки 947 куб. см паралельно здвоєному двигуну LC8c, KTM 990 RC R розвиває заявлену потужність 126 к.с. і 103 Нм максимального крутного моменту (при 10 500 об/хв). Його ергономіка допомагає водієві залишатися комфортним на вулиці. Обов'язки трансмісії виконує 6-ступенева коробка передач, яка супроводжується стандартним квікшифтером.

Виробник не надто вдається в деталі, але очікується, що 990 RC R матиме контроль тяги, шестиосьовий інерційний вимірювальний блок (IMU) та режими їзди. Окрім омологованого для доріг 990 RC R, KTM також розробить трекову версію спорт-байка, яка не матиме всіх необхідних вимог щодо дорожнього руху та включатиме захисні компоненти та повну вихлопну систему.

Дорожній KTM 990 RC R має бути випущений у 2025 році, а трекова машина дебютує наприкінці 2024 року. Про ціну поки нічого не повідомляється.

Источник: 24tv.ua
Фото: KTM
09.05.2024
#ktm#мото