У Stellantis вважають, що вагу акумуляторних батарей, які використовуються в електромобілях, потрібно значно зменшити, щоб зробити їх більш екологічними та вирішити проблеми дефіциту літію.
Нещодавно виступаючи на Форумі свободи мобільності Stellantis, виконавчий директор автомобільної групи Карлос Таварес зазначив, що поточні електромобілі із запасом ходу приблизно 400 км вимагають приблизно 500 кг додаткової сировини порівняно зі звичайними авто з ДВЗ. Проте Таварес висловив надію, що технологічні прориви найближчим часом зменшать вагу акумуляторних батарей електромобілів.
«З екологічної точки зору, я не думаю, що це має сенс мати такі важкі акумулятори», - сказав Таварес.
За його словами, протягом наступного десятиліття ми зможемо зменшити вагу акумуляторної батареї на 50%, а отже, на 50% зменшимо використання додаткової сировини порівняно зі звичайним автомобілем.
Хоча Таварес не сказав, як саме Stellantis планує зменшити вагу своїх акумуляторних блоків, концерн робить великі кроки до електрифікації. У Stellantis сподіваються, що 100% її продажів у Європі до кінця десятиліття буде припадати на електричні транспортні засоби.
Концерн також прагне продавати 5 мільйонів електромобілів щорічно до 2030 року та представить понад 75 нових авто на електротязі до кінця десятиліття. Основою електромобілів бренду стануть чотири автомобільні платформи, які отримали назву STLA Small, Medium, Large і Frame. Stellantis також працює над трьома окремими модулями електроприводу, двома хімічними елементами акумуляторної батареї, конфігураціями шасі тощо.