Stellantis готує революцію у світі електрокарів

Stellantis працює над створенням двошвидкісної трансмісії для використання в електричних позашляховиках, як показує нещодавно оприлюднена патентна заява.

Більшість електромобілів використовують одношвидкісні трансмісії, оскільки миттєво доступний крутний момент двигунів робить множинні підрядні числа зайвими. Однак у патентній заявці, опублікованій Управлінням з патентів та товарних знаків США (USPTO) 23 січня, Stellantis стверджує, що це може не підходити позашляховикам.

Автовиробник відзначає, що хоча подолання бездоріжжя вимагає великого крутного моменту на низьких швидкостях, єдина передача, що дозволяє реалізувати цю функцію, не ідеальна для ефективності і запасу ходу на дорогах загального користування.

Тому Stellantis пропонує зробити одну передачу для руху дорогами і одну для подолання складних ділянок.

Трансмісія буде використовувати два планетарні редуктори в корпусі, встановленому між електродвигуном і півосями, зі зчепленнями, що контролюють крутний момент. Ці зчеплення включатимуть як одну з двох передач, так і контролюватимуть передачу моменту на колеса.

Зчеплення також можуть використовуватися для обертання півосей у різних напрямках, дозволяючи електромобілю «обертатися навколо точки повороту для покращення мобільності на поверхнях з низьким коефіцієнтом тертя». Це трохи нагадує функцію Tank Turn у Rivian або функцію G-Turn у електричного Mercedes-Benz G-Class.

Источник: SPEEDME
Фото: MotorAuthority
21.02.2024
#технології