Знаменитий фургон Toyota HiAce четвертого покоління користується заслуженою популярністю в Китаї і досі виробляється багатьма місцевими брендами. Однак створити на базі цієї машини гібридну версію ще нікому не спадало на думку.
Нагадаємо, що ця генерація Toyota HiAce розпочала своє конвеєрне життя ще наприкінці 80-х. У Китаї модель пройшла через пару рестайлінгів у середині нульових і продається у незмінному вигляді до цього дня. Більше того, машина з 2005 року навіть випускається у Північній Кореї під назвою Samchonri на заводі Pyeonghwa Motors. Габарити: 5 300 мм завдовжки, 1 700 мм завширшки і 2 250 мм заввишки. Колісна база - 2890 мм.
У досить маловідомій китайській компанії King Long зважилися на експеримент і розробили фургон-рефрижератор Longyao 8L з послідовно-гібридною установкою, яка, як передбачається, допоможе середньому та малому бізнесу суттєво заощадити на вантажоперевезеннях.
В основі силової установки лежить атмосферний ДВЗ об'ємом 1,4 літра. Він не пов'язаний безпосередньо з колесами та підживлює 41,8 кіловатну батарею. За рух відповідає електродвигун потужністю в 109 кінських сил і 270 Нм крутного моменту. Максимальна вантажопідйомність складає 880 кілограмів. До речі, на електриці King Long Longyao 8L може проїхати 118 кілометрів. У комбінованому режимі ця цифра дуже збільшується, проте виробник поки не розкриває повні дані про запас ходу.
Старт продажів відбудеться найближчим часом. Вже навіть відома ціна, яка становитиме 248 700 юанів.