Сподівання Volvo Cars щодо буму електромобілів не справдилися

Акції автовиробника Volvo Cars впали на 12% у четвер, оскільки обіцянка генерального директора компанії про покращення прибутку від продажу електромобілів різко контрастувала з аналізом від конкурентів.

Коли компанія звітувала про прибутки за третій квартал, генеральний директор Джим Роуен заявив агентству Reuters, що він бачить здоровий попит на автомобілі і налаштований оптимістично щодо подальшого зростання прибутку в четвертому кварталі.

«Я очікую, що в четвертому кварталі ми збільшимо маржу BEV, тому що ціни на сировину знижуються», - сказав він, додавши, що великий портфель замовлень дозволив компанії зберегти високі ціни.

Ці зауваження суперечать коментарям Mercedes-Benz, який попередив про «жорсткий» ринок електромобілів, що характеризується значним зниженням цін і проблемами з ланцюжком поставок, в результаті чого маржа на його BEV, виявилася нижчою, ніж очікувалося.

Інші компанії, такі як General Motors, Ford, Tesla і Volkswagen, також попереджали, що попит на електромобілі розвивається не так, як очікувалося.

Маржа BEV компанії Volvo склала 9% у цьому кварталі, що набагато краще у порівнянні з показником попереднього кварталу, який становив 3%.

За словами Рована, очікувана тенденція падіння цін на сировину продовжиться, що допоможе компанії ще більше збільшити маржу в четвертому кварталі.

Інвесторів це не переконало і акції Volvo впали на 12% - це найбільше в історії одноденне падінням для компанії.

За словами аналітика Jefferies Філіпа Хушуа, загальний ринок розглядає електромобілі як недостатньо ефективні.

«Це може поставити під сумнів зростання (Volvo), якщо вони захочуть більше просувати електромобілі саме в той час, коли ринок стурбований тим, що попит на електромобілі сповільнюється», - додав Хушуа.

За даними Handelsbanken, прибуток Volvo до вирахування відсотків і податків (EBIT) у третьому кварталі склав 4,5 млрд шведських крон ($402,75 млн), що не відповідає консенсус-прогнозу більш ніж на 10%.

Цього року виробники електромобілів вступили в жорстку конкуренцію після того, як Tesla розпалила цінову війну, посилену новими китайськими гравцями.

Volvo, мажоритарним власником якої є китайський холдинг Geely, неодноразово заявляла, що буде триматися подалі від цінової війни, і цю позицію Роуен повторив у четвер.

«Ми не граємо на масовому ринку, і це добре», - додав він.

Источник: AUTO-Consulting
Фото: Reuters
28.10.2023
#volvo#електромобілі