Два роки Sony возила по різних виставках концепт електромобіля Vision S, і тільки в цьому наважилася зізнатися, що готова до 2025 року налагодити випуск електромобілів у рамках спільного підприємства з Honda Motor. Тепер представники першої з компаній заявляють, що спільне підприємство може залучити додаткове фінансування на фондовому ринку або за рахунок стратегічного інвестора з-поміж інших компаній.
Голова ради директорів і президент Sony Кенітіро Йосіда (Kenichiro Yoshida), як зазначає Nikkei Asian Review, під час інтерв'ю цьому японському виданню зізнався в наявності у них з Honda Motor намірів зробити спільне підприємство з випуску електромобілів досить незалежним від обох компаній. Інтегрувати цей вид бізнесу в структуру Sony чи Honda партнери не бажають. До речі, останній це не особливо потрібно, адже вона збирається співпрацювати з General Motors у сфері випуску електромобілів, тому профільного клопоту їй вистачить і без Sony.
Глава Sony припускає думку не лише про вихід спільного підприємства з Honda на IPO, а й про продаж частини його активів комусь із сторонніх партнерів. Нагадаємо, що існуюча бізнес-модель передбачає початок серійного випуску електромобілів створеним СП до 2025 року. Роль Honda Motor буде зводитися до виробництва та обслуговування машин, а Sony розроблятиме для них програмну екосистему. У перспективі компанія хотіла б отримувати в автомобільному сегменті настільки ж стабільний виторг від реалізації програмного забезпечення та послуг, як це зараз відбувається в сегменті ігрових консолей або підписок на цифровий контент. Втім, як додає Есіда, Sony та Honda досі не сформували остаточну бізнес-модель спільного підприємства.
Мобільність все більше перетворюється на сервіс, - пояснив глава Sony. Якщо компанія Apple вийде на ринок легкових машин, то навіть за наявності конкуренції Sony знайде різні можливості для співпраці з нею. Перед японською корпорацією стоїть довгострокова мета залучити до своїх послуг мільярд користувачів. Вже минулого фіскального року виручка Sony на 51% визначалася мережевими послугами, фільмами та музикою, вперше подолавши 50-відсотковий бар'єр. У сегменті транспортних засобів Sony збирається спробувати успіх з аналогічним підходом.