Skoda розроблятиме всі двигуни внутрішнього згоряння серії EA 211 для всієї групи Volkswagen. Досі чеський автовиробник переважно розробляв двигуни MPI цієї серії, але тепер він також візьме на себе відповідальність за розробку агрегатів TSI.
Попри повний перехід країн ЄС до електромобілів з 2035 року, автомобілі з ДВЗ залишатимуться актуальними для більшості світових ринків. Відповідальність за розробку нових двигунів внутрішнього згоряння в рамках Volkswagen Group покладено на спеціалістів Skoda.
«Взяття на себе відповідальності за розробку всієї серії двигунів EA 211 є підтвердженням високого рівня технічної експертизи Skoda. Водночас це підкреслює важливість бренду в рамках всього концерну Volkswagen Group, оскільки двигуни цієї серії використовуються в 50 модельних лінійках семи його брендів», - коментує Йоханнес Нефт, член правління Skoda з технічного розвитку.
Нова відповідальність ґрунтується на попередній ролі Skoda у розробці двигунів MPI, а також на інших завданнях, які Skoda виконує в рамках VW Group. Наприклад, чеський автовиробник вже відповідає за розробку платформи MQB A0 Global, яка може використовувати двигуни EA 211. Він також розробляє барабанні гальма для всієї групи. А разом з новим поколінням Skoda Superb, у Млада-Болеславі також був розроблений новий Volkswagen Passat.
Історія розробки та виробництва двигунів внутрішнього згоряння у Млада-Болеславі починається з 1899 року, коли Вацлав Лаурін і Вацлав Клемент побудували свій перший велосипед, оснащений двигуном. Вже у 1905 році компанія Laurin&Klement представила свій перший автомобіль, Voiturette A, який приводився в рух 1-літровим двигуном з рідинним охолодженням власної розробки.
За деякими винятками, чеський автовиробник використовував власні силові агрегати майже виключно до того часу, поки не приєднався до Volkswagen Group. І навіть це злиття в 1991 році не поклало край традиції двигунобудування в Млада-Болеславі, хоча під капотами автомобілів Skoda почали з'являтися двигуни, розроблені іншими брендами групи. Skoda продовжувала розробляти власні агрегати та продовжувала їх виробництво.
У 1997 році у Млада-Болеславі розпочалося виробництво двигуна 1.0 MPI, який бренд також постачав іншим автомобільним компаніям групи. Легендарний двигун 1.2 HTP серії EA 111, попередник сучасної серії EA 211, був розроблений власними силами. За майже 15 років виробництва цей трициліндровий двигун встановили на понад 3,5 мільйони автомобілів концерну (окрім Skoda, це Volkswagen, SEAT, Cupra та вантажні автомобілі Volkswagen).
Виробництво серії двигунів EA 211 розпочалося у Млада-Болеславі у 2012 році з нового типу 1.0 MPI. Незабаром після цього на компанію Skoda була покладена відповідальність за повну розробку силових агрегатів MPI для всієї групи. У 2014 році компанія Skoda відкрила новий центр розробки двигунів, який надав їй необхідні потужності та передові технології для того, щоб взяти на себе відповідальність за всю серію двигунів.
Таким чином, інженери в Млада-Болеславі тепер поступово візьмуть на себе відповідальність за розробку майбутніх двигунів TSI серії EA 211 на додаток до агрегатів MPI. Сьогодні модельний ряд EA 211 характеризується високим ступенем варіативності. Двигуни можуть мати три або чотири циліндри, об'єм від 1,0 до 1,6 літра і на даний час охоплюють спектр потужності від 48 до 115 кВт. Двигуни можуть працювати на бензині, СПГ або етанолі, а також доступні в м'яко-гібридній та плагін-гібридній версіях.
Двигуни MPI - це атмосферні двигуни з непрямим багатоточковим впорскуванням палива, які славляться своєю надійністю. Типовим представником цієї лінійки є двигун 1.0 MPI, який бренд використовує у своїх найменших і найдоступніших моделях. Двигуни TSI, навпаки, є потужними двигунами з високим крутним моментом. Вони встановлюються на широкий спектр моделей і пропонують водіям поєднання високої продуктивності та низької витрати пального, а також відмінну керованість. Популярний трициліндровий 1.0 TSI або чотирициліндровий 1.4 TSI (для гібридів) і 1.5 TSI є прикладами цієї лінійки.