У 2022 році Skoda поставила на світовий ринок понад 730 000 автомобілів, на 16,7% менше, ніж у 2021 році. З них у Західну Європу - 377 000 од. (-7,8% до 2021 року), до Центральної Європи - 148 000 од. (-9,8%), до Східної Європи (за винятком Росії) - 31 600 од. (-11,9%), до Китаю - 44 600 од. (-37,4%). Єдиним ринком, який показав приріст продажів, була Індія. Протягом року продаж автомобілів чеської марки в цій країні зріс більш ніж удвічі (+127,7%). Про це на щорічній конференції Skoda розказав голова компанії Клаус Зелмер.
Також минулого року Skoda вийшла на ринок В'єтнаму, ставши лідером за обсягом продажів серед автобрендів у регіоні ACEAH та зміцнила свої позиції у Південно-Східній Азії та на Близькому Сході. До 2030 року постачання автомобілів на ринок ACEAH перевищать 4,1 млн. На Близькому Сході компанія планує протягом трьох років збільшувати продажі на 5000 одиниць щорічно.
На внутрішньому ринку всі зусилля Skoda були спрямовані на електрифікацію. Зокрема, у травні 2022 року на заводі у Млада-Болеславі почалося виробництво акумуляторних систем MEB. Інвестиції в нову виробничу лінію склали близько 130 млн євро. Цього року почне працювати ще одна лінія. Це дозволить збільшити потужність до 1500 акумуляторів на день. Цими батареями комплектуватимуть електромобілі Skoda, Volkswagen, Audi та SEAT.
У 2022 році частка відновлюваних джерел енергії у чеських підприємствах становила близько 35%. А нещодавно на заводі марки в Пуні, Індія, введено в експлуатацію одну з найбільших у країні дахових сонячних електростанцій, що покриває до 30% його потужності. Реалізуючи стратегію Skoda Next Level 2030, компанія все більше використовує у своїх моделях матеріали, що переробляються, та прагне утилізувати акумулятори своїх електромобілів. До кінця десятиліття вуглецево-нейтральними стануть три чеські заводи Skoda.
Загалом до 2030 року компанія має намір скоротити викиди більш ніж на 50% порівняно із 2020 роком. Свій внесок у досягнення цієї мети зроблять Superb та Kodiaq нового покоління. Їч рем'єра відбудеться наприкінці цього року. Обидві моделі будуть доступні із плагін-гібридними силовими установками.
Також у 2023 році дебютує наступне покоління Enyaq iV, розроблене відповідно до нової мови дизайну Modern Solid. До 2026 року компанія представить три нові електромобілі у малому, середньому та повнорозмірному сегментах. Перші прем’єри відбудуться вже у другому кварталі 2023 року.
Відповідно до плану розвитку марки, до 2030 року частка електромобілів Skoda на європейському ринку перевищить 70%. Для досягнення цієї мети до 2027 року компанія інвестує у електрифікацію 5,6 млрд євро.