Китайське відділення компанії JD. Power склало щорічний рейтинг задоволеності покупців, до якого увійшли автомобільні марки, представлені на ринку КНР. Список було складено на основі опитування, в якому взяли участь понад 25 тисяч людей з 70 міст Китаю, які володіють автомобілями від двох місяців до півроку. У ТОП-10 не потрапили Exeed і Haval, проте Chery вдалося другий рік поспіль опинитися в лідерах. Перше місце дісталося марці Hongqi.
Позиції в рейтингу розподілені відповідно до балів індексу задоволеності SSI (Sales Satisfaction Index). Максимальне значення - 1000 балів, в загальній оцінці враховуються взаємодія з дилерами, відвідування шоу-руму, тест-драйв, угода з купівлі та процес доставки.
Перші три рядки дісталися Hongqi (756 балів), Changan (749 балів) та Chery (ті ж 749 балів) відповідно. У першу п'ятірку також потрапили GAC (теж набрав 749 балів) та Lynk&Co, а слідом йдуть Geely (745 балів) та FAW (744 бали). Ні Haval, ні Exeed в списку не згадуються.
В абсолютному заліку серед преміальних марок, присутніх на китайському ринку, лідируючі позиції зайняли Porsche, Audi, BMW і Cadillac, а серед масових брендів найкращими виявилися Honda, Buick та Toyota.
Аналітики зазначають, що порівняно з 2021 роком індекс задоволеності демонструє позитивну динаміку - у середньому за рейтингом збільшення становило 19 балів.