Німецька марка BMW звільнила з посади Домагоя Дукеча - автора спірних експериментів з «ніздрями», який очолював дизайнерський підрозділ з квітня 2019 року. Хорвату довірили малювати нові Rolls-Royce: Домагой Дукеч буде відповідальний і за масові моделі, і за штучні проекти придворного кузовного ательє. Дизайнерський підрозділ BMW розділять надвоє.
Найбільші і найдорожчі BMW (зокрема Alpina) курируватиме Максиміліан Міссоні, який перейшов до німецького концерну з компанії Polestar. Дизайн «емок» BMW і компактних моделей довірили Оліверу Хеймлеру, який останні сім років був шеф-дизайнером MINI. Колишній керівник дизайн-центру Rolls-Royce Андрес Вармінг очолить напрямок передового дизайну BMW, тобто відповідатиме за шоу-кари.
Миттєвої зміни курсу після перестановок чекати не варто, адже не всі проекти Домагоя Дукеча дісталися серійного виробництва. Однак у наступних поколіннях баварські флагмани стануть менш епатажними, адже Максиміліан Міссоні відомий своїм консервативним підходом. Його роботи в Polestar і Volvo не можна назвати революційними, але дизайн екстер'єру не викликає суперечок, а схоже боси BMW втомилися від дискусій щодо зовнішності.
На чолі Rolls-Royce у Домагоя Дукеча може бути менше можливостей проявити себе: життєвий цикли британських машин дуже довгі, зміни в зовнішності не вітаються, а покупці насторожено ставляться до інновацій. Найближчим проектом хорватського стиліста може бути Phantom дев'ятого покоління, але його дебют навряд чи відбудеться раніше 2030 року.