Розкрито результати тестів Chery Tiggo 4 на екстремальному холоді. Компанія Chery провела випробування моделі Tiggo 4 в Мохе, найпівнічнішому регіоні Китаю, де температура повітря опускається нижче -50 градусів за Цельсієм. Перед інженерами стояло завдання протестувати безпеку водіння, холодний запуск і роботу гальмівної системи автомобіля.
У зимових тестах взяв участь Tiggo 4, оснащений півторалітровим турбомотором. За низької температури за бортом, яка опускалася до 37 градусів нижче нуля, двигун запускався миттєво. Швидкій і стабільній роботі ДВЗ сприяє технологія управління ходом клапанів, яка забезпечує оптимальне змішування повітря і палива та їхнє ефективне згоряння, що перетворюються на 108 кВт потужності та 210 Нм крутного моменту.
Система опалення прогріває салон кросовера з -20 до +20 градусів за 20 хвилин. Загалом у Tiggo 4 сім нагрівальних модулів, включно з обігрівом лобового скла і зовнішніх дзеркал заднього виду, за рахунок якого усувається полій.
Що ж стосується гальмівної системи, то диски і колодки Tiggo 4 забезпечують зусилля, скорочуючи гальмівний шлях до 41,6 метра за швидкості 100 кілометрів на годину. Час реакції системи становить менше 0,05 секунди.
Кросовер оснащений і допоміжними системами, серед них система екстреного гальмування і гальмування при множинних зіткненнях. Наприклад, якщо автомобіль, що йде попереду, різко гальмує або на шляху з'являється пішохід, датчики Tiggo 4 спрацьовують за мілісекунди, запобігаючи можливим зіткненням. Максимальне зчеплення з дорогою забезпечують система допомоги під час гальмування BAS і система курсової стійкості ESP: перша збільшує гальмівне зусилля на льоду, а друга керує гальмуванням для відновлення зчеплення з поверхнею.