На цьому етапі розвитку компанія зосереджена на електрифікації дочірнього суббренду Cupra. Розробки електромобілів під власним брендом SEAT планує розпочати після суттєвого зниження цін на компоненти. Про це в інтерв'ю виданню Autocar розповів керівник відділу досліджень та розробок Seat Вернер Тіц.
Перший електричний SEAT - el-Born на базі Volkswagen ID.3 - повинен був вийти на ринок у 2021 році. Але у керівництві концерну передали його розробку суббренду Cupra. Щодо Seat, то остання нова модель марки вийшла на ринок у 2020 році. Це був бензиновий Leon четвертого покоління. Нічого нового в останні два роки іспанці не виробляли, але, незважаючи на це, на думку Тіца у SEAT «велике майбутнє».
У будь-якому разі, сучасна політика SEAT, особливо на тлі масової електрифікації бюджетних марок, не до кінця зрозуміла. Свої «батарейні» автомобілі іспанці могли б будувати на «фольксвагенівській» платформі MEB. Більше того, SEAT міг би випускати перелицьовані електричні Volkswagen. Це дозволило б не лише економити на розробці, а й не випасти з «обойми» виробників бюджетних електромобілів.