SEAT Ibiza та Arona отримають гібридні силові агрегати

Компанія SEAT запропонує компактні моделі Ibiza та Arona з двигунами внутрішнього згорання у гібридному виконані, оскільки дочірній престижний бренд Cupra матиме лінійку повністю електричних моделей.

Як повідомляє Autocar, випустить гібридні версії Ibiza та Arona в рамках значного оновлення у 2025 році, щоб відповідати суворим майбутнім нормам щодо викидів Euro 7. Існування SEAT протягом тривалого часу ставилося під сумнів після появи Cupra, як окремого бренду шість років тому.

Однак, ці значні інвестиції в моделі початкового рівня Ibiza та Arona тепер свідчать про роль іспанського бренду у 2030-х роках для концерну: SEAT позиціонуватимуть як спеціаліста з менших і більш доступні моделей у масовому сегменті.

Це дозволить Cupra розвиватися на ринку престижних авто, зосереджуючись на гібридних і електричних технологіях. Очільник SEAT Уейн Гріффітс сказав журналістам Autocar, що компанія наслідуватиме приклад VW Polo, й оновить його брата - SEAT Ibiza, а також компактний кросовер Arona вже наступного року.

«Наступного року ми покажемо вам нові версії Ibiza та Arona. Ми, як і Volkswagen, хочемо подовжити життєвий цикл цих продуктів не лише за допомогою EU7, але й за допомогою гібридизації, тому що саме цього не вистачає: гібридних моделей», - сказав Гріффітс, виступаючи на події «Автомобіль року» позаду Cupra Terramar, яка увійшла до короткого списку фіналістів конкурсу 2025 року.

Це означає, що в лінійці даних моделей будуть запропоновані м'які гібридні бензинові двигуни. До слова, продажі SEAT в Європі зростають. Крім Ibiza й Arona, в лінійці автовиробника наразі також присутній більший кросовер Ateca та хетчбек Leon. Ці моделі також представлені в модельному ряду Cupra, тому існує ймовірність, що від версії SEAT можуть відмовитись.

Гріффітс також сказав, що інвестиції в Ibiza та Arona не слід розглядати як те, що група SEAT відмовляється від електромобілів, адже вони представляють реальність «необхідності реагувати на 90% ринку, який запитує інші типи трансмісії: ефективні ДВЗ, гібриди та гібриди, що підключаються до мережі».

Він додав: «Ми не збираємося відмовлятися від електрифікації як напрямку. Ми не ставимо під сумнів мету якнайшвидшого досягнення нульових викидів. Ми повинні бути гнучкими на шляху, і ми не можемо бути догматиками. Ми не можемо змусити споживачів їздити на електромобілях».

«Маючи менші міські електромобілі вартістю до 25 000 євро (йдеться про Cupra Raval), я думаю, ми побачимо, як електромобілі злетять. Але тим часом ми маємо запропонувати як автомобілі з ДВЗ, так і електромобілі. Ми прагнемо мати два бренди: Cupra - який чітко зосереджується на повністю електричних і електрифікованих авто, й SEAT, що зосереджений на моделях з ДВЗ. Я вважаю, що зараз ми маємо найкраще з обох світів», - заявив Гріффітс.

Источник: 24tv.ua
Фото: SEAT
13.12.2024
#seat#гібриди