Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства

Як уже повідомлялось, 1 жовтня Уряд прийняв Постанову, відповідно до якої змінюється процедура комісійної торгівлі транспортними засобами. Головна новація - запобігання навмисному заниженню оціночної вартості транспортних засобів торговельними організаціями, через що бюджет України недоотримував мільйони гривень. Це одразу вдарило по бізнесу тих, хто продавав 2, 3 і більше авто на протязі цього року. Тепер вони не можуть написати ціну авто у 50000-10000 грн і з цієї суми заплатити податок, а у ТСЦ вимагають вказувати реальну вартість і сплачувати податок саме з неї.

Як констатують самі продавці вживаних авто: «На ринку максимальна паніка!». Ніхто нічого не продає, бо не хочуть платити податки з реальної вартості проданих авто. Торговельні організації, які раніше допомагали мінімізувати податки, зараз теж не оформлюють угоди на 5000-10000 грн.

Зараз, в основному, оформлюються ті, в кого це перша оборудка з авто за рік. Продавці, які в цю категорію не підпадають, поки перебувають в розгубленності. Але зміни, які прийняв Уряд вимагають від них сплатити податок з реальної, або приближенної до неї, вартості авто.

Отже, Кабмін вирішив привчати українців платити податки з продажу автівок. Оцінку вартості робить Експертна служба МВС та уповноважені суб'єкти оціночної діяльності. Фахівці, які здійснюють оцінку автомобілів, користуються «Бюлетенем автотоварознавця». Експерт визначає «ринкову вартість» з урахуванням пробігу, умов догляду, зберігання, експлуатації, технічного стану, комплектності, наявності або відсутності пошкоджень тощо.

Чи знайдуть «перекупи» нові шпарини у законодавстві, чи почнуть і справді платити податки? - поки відповіді на це питання не має.

Источник: AUTO-Consulting
Фото: WAH
12.10.2024
#авторинок