Підведення риски під числами жовтня для сегмента електромобілів завершилося з наступними висновками: сумарний обсяг сегмента 6,6 тис., що на 2% більше, ніж у попередньому звітному місяці, і також на 6,8% більше, ніж було торік у жовтні 2023.
Після пікових показників серпня, торги електроавто вийшли на звичайний середньостатистичний рівень, з невеликим загальним збільшенням відносно торішніх результатів.
Структура сегмента за підсумками жовтня наступна: основу складають імпортовані електромобілі з пробігом, частка таких 48,5%, або 3213 шт.
Другий за обсягами підсегмент - внутрішні перепродажі легковиків групи BEV, частка 36,9%, кількість - 2447 шт.
Нові електроавто займають 14,6% у своїй групі, а у кількісному вимірі це 970 штук.
Як змінилися показники за цими підсегментами? (М-М - місяць у порівнянні з попереднім місяцем, Y-Y - у порівнянні з аналогічним місяцем попереднього року):
- Внутрішні перепродажі: ?1,5% M-M, +42,8% Y-Y
- Імпорт вживаних: +1,1% M-M, ?12% Y-Y
- Імпорт нових: +15,8% M-M, +15,2% Y-Y
Загалом ринок електромобілів стабілізувався, обсяги торгів у кожному з підсегментів (без впливу зовнішніх чинників) змінюються не надто, спостерігається незначний приріст, загалом ця частина ринку перебуває на так званому «статистичному плато».
Зменшити рівень торгів тут можуть негативні явища, такі як вимушені відімкнення електроенергії через ракетні та дронові удари терористів. Збільшення обсягів можливе ближче до середини-кінця 2025 року, оскільки з початку 2026 скасовуються пільги на розмитнення електромобілів.
Загальний парк електричного транспорту в Україні (без урахування промислових електрокарів, тролейбусів та рейкових машин) складає 131,5 тис. одиниць. Найбільше у ньому легковиків - 127,8 тис. Вантажівок на електротязі 2,9 тис., також є кілька електробусів (5 шт.), та майже 9 сотень мототехніки.