Це в Японії та Америці нова Toyota Crown зберегла рідну марку. У Китаї зовсім недавно був представлений окремий бренд Crown, який у фірмовій ієрархії розташувався між марками Toyota і Lexus. Першою моделлю став піднятий крос-седан Crown SportCross: його локальна прем'єра відбулася на автосалоні в Гуанчжоу, і тут оголошено ціни (від 53 тисяч доларів). А одночасно японці вперше показали наживо майбутню чотиридверку Crown Sedan.
Це і є справжній спадкоємець династії Crown, носій родинної ДНК та продовжувач традицій. Адже якщо Crown SportCross має поперечне розташування двигуна і основний передній привід, то Crown Sedan - це платформа GA-L класичного компонування (з поздовжнім мотором та заднім приводом) і шляхетні пропорції зі зрушеним назад салоном. У шістнадцятому поколінні Краунів тільки седан матиме таку конструкцію: анонсовані ще влітку універсал і паркетник розділять поперечну платформу з крос-седаном.
На виставці в Гуанчжоу Toyota вперше показала седан наживо, проте це не справжній автомобіль, а лише повнорозмірний макет на справжніх колесах. У нього немає ні інтер'єру, ні навіть підвіски, а днище зроблено гладким. Але вигляд машини вже фіналізований. І, судячи з форм і пропорцій кузова, новий Crown Sedan буде широко уніфікований з водневою моделлю Toyota Mirai, яка теж побудована на платформі GA-L.
Toyota поки не публікує інформацію про силові агрегати, але неважко здогадатися, що Crown Sedan буде гібридним. Точно з'являться версії з чотирициліндровими бензиновими двигунами, двигуни V6 під питанням. І звичайно ж, такий Crown буде помітно дорожчий за крос-седан. Залишилося дочекатися дебюту серійної машини, який намічено на 2023 рік.