Розкрито характеристики позашляховика Tank 300 з дизелем

У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися сертифікаційні документи, що підтверджують швидкий дебют всюдихода. Спочатку в концерні Great Wall не планували випускати дизельні Tank з іміджевих міркувань, але затребуваність двигунів такого типу на експортних ринках змусила змінити стратегію. «Трьохсотий» отримає сучасну «турбочетвірку» E24D (2,4 літра, 186 сил).

Дизельний Tank 300 зовні не відрізняється від бензинового, хоча за габаритами є невелика різниця: передній звис може відрізнятися на лічені міліметри. Турбодизель видає 186 кінських сил, крутильний момент не вказано, але можна розраховувати на 480 Нм: саме таке налаштування у співплатформенного Haval H9 і пікапів Great Wall Pao/Poer.

Китайські журналісти вважають, що дизель з'явиться одночасно з оновленням інтер'єру в середині життєвого циклу. Цільовою аудиторією вважають фанатів офф-роуда в Китаї та клієнтів на зовнішніх ринках. На важкому бездоріжжі тяговітий і економічний дизель може бути кращим за гібрид, але з точки зору податку і життя в мегаполісі варіант на «важкому» паливі по кишені не всім китайцям.

Актуальний Tank 300 коштує в Китаї від 200 тисяч юанів (28 тисяч доларів), і помітного підвищення цін після розширення гами не чекають. Однак спершу дизель має з'явитися у Tank 400: його сертифікували на початку серпня, і продажі можуть початися до кінця календарного року.

Источник: Мотор
Фото: CarNewsChina
20.10.2024
#tank#китай