Rolls-Royce представив ексклюзивний месенджер

Виконавчий директор Rolls-Royce Торстен Мюллер-Отвос заявив, що під час спілкування члени Whispers, приватного клубу люксового бренду, укладають ділові угоди, які можуть навіть змінити економіку. Саме тому компанія вирішила інтегрувати у додаток спеціальний месенджер, до я кого матимуть доступ лише власники Rolls-Royce.

Під час зборів власників Rolls-Royce в Австрії Мюллер-Отвос зазначив, що Whispers є найексклюзивнішим у світі додатком для автомобілів. На момент запуску у 2019 році Whispers був присвячений розкішному способу життя: підтримка консьєржів, покази ексклюзивних предметів розкоші, шопінг та заходи.

Але з часом додаток розвинувся і набрав обертів, особливо після останніх змін. За словами розробників нещодавно інтегрований у додаток месенджер використовується як для відпочинку, так і для ділових цілей.

Щоб мати доступ до Whispers, потенційний член закритого клубу повинен володіти автомобілем Rolls-Royce, випущеним після 2003 року. Але щоб мати необмежений доступ до усіх функцій додатку, необхідно володіти машиною не старше 2018 року.

У всьому світі налічується менше 20 000 членів Whispers. Для порівняння, у LinkedIn зареєстровано 930 мільйонів користувачів, у Facebook - 2,98 мільярда.

Мюллер-Отвос каже, що клієнти з надвисокими доходами знають та розуміють мислення один одного, а також проблеми та виклики, з якими вони стикаються. Розмови про заходи особистої безпеки та професійних консультантів є звичайним явищем, як і рекомендації між ними, наприклад, щодо ексклюзивних місць відпочинку. За словами Мюллер-Отвоса, завдяки Rolls-Royce та новому месенджеру його клієнти стають родиною.

Источник: Autogeek
Фото: Rolls-Royce
25.08.2023
#rolls-royce#технології