Подібно до Ferrari, компанія Renault планує надалі збільшувати цінність своїх ретро-моделей за допомогою нової сертифікації для спеціалізованих дилерів й постачальників запчастин.
Як повідомляє Autocar, для різних моделей будуть рекомендовані різні профільні сервіси. Наприклад, власники класичного Renault 5 будуть обслуговувати своє авто виключно у механіків, які особливо добре розбираються в обслуговуванні суперміні 1970-х років.
Просуванням історичних моделей французського автовиробника займається підрозділ Renault The Originals.
Передбачається, що спершу компанія сертифікує 8 сервісів у Франції. Згодом планується розширити мережу до 25 майстерень. Повідомляється, що це дозволить людям у всій Франції в радіусі 100 км знайти потрібного спеціаліста.
Згодом Renault планує здійснити глобальне розширення. Разом з новою послугою компанія також опублікувала в Інтернеті 50 безкоштовних оригінальних посібників з ремонту класичних моделей та серію практичних відео.
Використання історичної спадщини дозволить Renault конкурувати з брендами з Китаю, а також отримати й фінансову вигоду, оскільки наразі компанія взяла курс на відродження ретро-моделей у новій електричній формі, як от Renault 4 та Renault 5.