Раді повідомити, що ми відкриті для відвідувачів, але і працюємо online!
Менеджери дилерського центру Кий Авто завжди готові надати розгорнуту консультацію в онлайн режимі та допомогти Вам обрати новий Nissan. Крім того, детально розкажуть послідовність дій по оформленню автомобіля та встановленню додаткового обладнання.
ДІЇ ЗІ СТОРОНИ КЛІЄНТА:
- Зв’язатись з нами та обрати форму зворотного зв’язку.
- Обрати модель та додаткове обладнання, якщо є такі побажання.
- Ознайомитись з пропозицією від менеджера.
- Сплатити рахунок.
- Очікувати на автомобіль.
ДІЇ ЗІ СТРОНИ КИЙ АВТО:
- Отримати чіткі побажання клієнта.
- Підготувати всю необхідну інформацію для клієнта: вартість та розрахунок по кредиту (якщо придбання на умовах кредитування), детальну інформація по характеристикам обраного автомобіля та обладнанню, фото/відео огляд (якщо є побажання), термін поставки (якщо авто не в наявності).
- Підготувати договір та рахунок, направити клієнту скан-копії (оригінали підписуємо при передачі авто).
- Після оплати рахунку домовляємось з клієнтом про дату, час та місце передачі придбаного авто.
- Доставку здійснює Кий Авто безкоштовно в межах Києва.
ОБИРАЙТЕ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС ЗАСІБ ЗВ'ЯЗКУ :
- Контакт відділу продажів: (044) 536-96-99;
- Електронна пошта: renault@kah.com.ua;
- Запит через форму на сайті;
- Viber, Telegram, Messenger за контактними телефонами наших менеджерів, які розміщені на сайті;
- Також, засобом для зв'язку залишаються наші сторінки у Facebook та Instagram.
?З юридичними особами працюють менеджери відділу корпоративних продажів за графіком: ПН-ПТ з 9-00 до 18-00.
Заздалегідь, можна ознайомитись з моделями, комплектаціями та актуальними цінами на сайті. Також, передбачені огляди автомобілів в наявності на сайті.
Сервісний центр Кий Авто залишається працювати для Вас за графіком: ПН-НД з 9-00 до 18-00
Обслуговування клієнтів сервісного центру проводиться за попереднім записом, який можна зробити за тел: (044) 536-96-97, або через форму на сайті.
Важливо! Просимо Вас дотримуватись заходів індивідуального захисту при відвідуванні автоцентру! У разі відсутності у відвідувача (Кліента) засобів індивідульного захисту (распіратор або захисна маска), співробітник автоцентру має право відмовити в консультації, або обслуговуванні!
Кий Авто - Ваш офіційний дилер Renault.
Бережіть себе та дякуємо за розуміння!