Нещодавно представники керівництва одного з найстаріших автовиробників світу - компанії Renault, були змушені зізнатися, що відчувають певний дискомфорт від цінової політики Tesla, оскільки змушені підлаштовувати власний бізнес під дії амбітного новачка. Тим не менш, до 2026 року Renault буде готова вразити Tesla її зброєю - програмним забезпеченням.
Як повідомляє Reuters, генеральний директор Renault Лука де Мео визнав під час виступу, що в короткостроковій перспективі суперництво з Tesla залишатиметься важким завданням, але наголосив, що французький автовиробник не втягуватиметься у цінові війни. Глава інженерного напряму компанії Жіль Ле Борн (Gilles Le Borgne) заявив:
«Ми не хочемо робити те, що робили раніше - ми хочемо продавати автомобілі, а не роздавати їх безкоштовно».
Підрозділ концерну з випуску електромобілів Ampere буде створювати машини навколо програмної платформи. Співпраця з Google і Qualcomm дозволить Renault зменшити кількість процесорів, що використовуються в електромобілі, зі ста до двадцяти штук, і це не тільки спростить конструкцію, але й підвищить надійність бортової електроніки.
До 2026 року Renault почне переводити електромобілі концерну на нову платформу, що дозволяє дистанційно оновлювати керуюче програмне забезпечення. У цьому плані французька компанія розраховує щонайменше наздогнати Tesla. На той час електромобілі двох марок повинні розташуватися на одному технологічному рівні.
З одного боку, можливість появи нових функцій за рахунок програмного оновлення збільшить вартість машини при перепродажі і привабливість клієнтам. З іншого боку, нова архітектура дозволить за десять років скоротити витрати на дослідження та розробки на 1,5 млрд євро. Втім, у підсумковому балансі економії не буде, оскільки розробка нової платформи та перехід на використання більш дорогих компонентів вимагатимуть збільшення витрат.
Найцікавіше, що першими на нову платформу перейдуть комерційні транспортні засоби Renault вже до середини 2026 року. Спортивна марка Alpine стане наступним представником нової платформи, а решта моделей Renault мігрують на неї пізніше.