Вімблдонський тенісний турнір є квінтесенцією британської спортивної події літа. Престижний турнір Великого шлему, за яким спостерігають мільйони людей у всьому світі, уперше пройде за підтримки Range Rover як офіційного автомобільного партнера у 2024 році. З переходом від Jaguar до Range Rover, підтримка турніру з боку JLR продовжиться більш ніж на десятиліття.
Джеральдін Інгем, виконавчий директор Range Rover, зазначила: «Як знакова британська культурна подія, за якою спостерігають мільйони людей, Турнір надає Range Rover унікальну можливість спілкуватися із клієнтами у всьому світі за допомогою креативної історії. Вона відображає елегантність і витонченість автомобілів, а також синергію між двома сучасними брендами класу люкс».
Range Rover є прикладом вражаючої новизни, незрівнянної довершеності та неперевершених можливостей, що грунтуються на більш ніж п'ятдесятирічній еволюції бренду. Розкішні позашляховики пропонуються клієнтам у всьому світі. Кожен Range Rover доступний як плагін-гібрид, а перший повністю електричний Range Rover презентують пізніше цього року.
Автопарк бренду охоплює нові плагін-гібриди Range Rover і Range Rover Sport - їх використовуватимуть для перевезення гравців, команд і офіційних осіб. Із запасом ходу до 75 миль* та зарядними станціями на місці, Range Rover рухатиметься виключно на електротязі.
Скорочення викидів автотранспорту є важливою складовою програми Вімблдону щодо захисту навколишнього середовища. Інфраструктура зарядних станцій на території новозбудованого критого тенісного центру працює на відновлюваній електроенергії та здатна обслуговувати все більше гібридів та електромобілів. Мета Всеанглійського клубу - нульові експлуатаційні викиди до 2030 року.
Дебора Джеванс, Командор Ордена Британської Імперії, голова Всеанглійського клубу, що організовує Турнір, зазначила: «Ми раді продовжити давнє партнерство з JLR, оголосивши Range Rover офіційним автомобільним партнером. Я в захваті, що в автопарку з'явиться значна кількість плагін-гібридів з низьким рівнем викидів. Акцент на тому, щоб якомога більше поїздок здійснювалося у режимі EV. Це ще один крок на шляху до мети - досягнення нульового рівня викидів до 2030 року».
* Наведені цифри є результатом офіційних тестів виробника відповідно до законодавства ЄС з повністю зарядженим акумулятором. Лише для порівняння. Реальні цифри на різних ринках можуть відрізнятися. Витрати пального та запас ходу можуть варіюватися залежно від факторів, як-от: стиль керування, умови навколишнього середовища, навантаження, використані аксесуари, фактичний маршрут та стан акумулятора.