Great Wall скоро випустить Tank 500 потужністю 972 кінські сили. Китайський концерн розкрив подробиці про перспективну платформу, яка піде в серію в 2025 році. Йдеться про рамну архітектуру Hi4-Z: їй пророкують бензинові двигуни об'ємом 2,0 або 3,0 літра у зв'язці з двома електромоторами і триступінчастою трансмісією DHT. Пікова віддача складе від 864 до 972 кінських сил, автономність без активації ДВЗ - до 200 кілометрів.
Особливість системи Hi4-Z - відсутність механічного зв'язку між осями. Під підлогою салону між лонжеронами рами розмістять акумуляторну батарею ємністю до 59 кВт.год. Задню вісь обертатиме електродвигун, а тяга на передню вісь зможе надходити і від електромотора, і від бензинового ДВЗ. Обіцяно імітації міжколісного і міжосьового блокування, але Great Wall чесно визнав: за прохідністю такі позашляховики поступляться звичайним.
Гібридна система Hi4-Z в ієрархії Great Wall розташована під звичними силовими установками Hi4-T з карданним валом і роздачею, однак це тільки в тому разі, якщо на перше місце поставити прохідність. За динамікою Tank 500 на новій платформі не буде рівних: розгін 0-100 займе близько чотирьох секунд! У базовій версії позашляховикам Hi4-Z обіцяна пружинна підвіска, але є технічна можливість встановити пневмостійки. Хоча задня підвіска в будь-якому разі залежна.
Першим позашляховиком Tank із системою Hi4-Z стане «п'ятисотий», це станеться у 2025 році, але точна дата не розкривається. Ймовірно, новий гібрид орієнтований насамперед на внутрішній ринок, адже електрифікація набирає обертів, а потреба в прохідності у більшості клієнтів невелика. А на вершині лінійки Great Wall опиниться Tank 800 з мотором V8: його прем'єра теж не за горами.