Рамний позашляховик Tank 300 зазнав масштабного оновлення в Китаї

У Китаї відбувся дебют рестайлінгового варіанту позашляховика Tank 300. Зовні автомобіль майже не змінився, але значні зміни торкнулися інтер'єру. Передня панель була перероблена, з'явилося нове кермо, а медіасистема та центральний тунель отримали повністю нову конструкцію. Важливою новинкою стала поява дизельної версії, що стала довгоочікуваним доповненням до моделі. Ця версія технічно близька до Haval H9 і оснащена 2,4-літровим дизельним двигуном потужністю 186 кінських сил.

Tank 300 продається в Китаї з 2020 року, і рестайлінг був своєчасним кроком для збереження популярності моделі. Зокрема, в новій версії позашляховика відмовилися від колишнього керма з Т-подібною конфігурацією, натомість з'явилось нове кермо з двома спицями і округлою центральною подушкою. Центральний тунель також зазнав змін: більше немає шайб для налаштувань, а всі функції можна регулювати за допомогою «гойдалок». Режими коробки передач тепер змінюються за допомогою підрульового селектора. Додано і великий блок бездротової зарядки для гаджетів.

Щодо інтер'єру, передня панель також зазнала змін: з неї залишилася тільки рукоятка для пасажира та бічні повітроводи, а новий інформаційно-розважальний комплекс тепер оснащений «ширяючим» тачскріном, схожим на той, що використовують у Tank 500. Технічні характеристики залишилися незмінними: у всіх версіях Tank 300 є повний привод з знижувальною передачею і 8-ступінчастий автомат. Базова версія оснащена 2,0-літровим бензиновим турбомотором, а у більш дорогих комплектаціях доступний повний привод з муфтою. Також є варіанти з гібридними силовими установками Hi4-T, а тепер у лінійці з'явився турбодизельний варіант з двигуном 2.4.

Ціни на оновлені Tank 300 будуть оголошені у березні. Наразі базова версія позашляховика коштує 200 тисяч юанів (приблизно 27,5 тисячі доларів). Очікується, що дизельна версія буде коштувати трохи більше за бензинову, але менше за гібридні варіанти.

Источник: Мотор
Фото: autohome
01.03.2025
#tank#китай