Гендиректор марки RAM Кріс Ф'юелл заявив Motor Trend, що дебют невеликої вантажівки - вирішене питання. Топ-менеджер пообіцяв здивувати платформою пікапа: цей факт може натякати на несучий кузов. У такому разі новинка розділить архітектуру STLA Large з Jeep Wagoneer S і Charger Daytona! Середньорозмірний RAM виявиться неофіційним наступником Dodge Dakota.
За межами США компанія RAM випускає компактний пікап Rampage з несучим кузовом, а ще є среднеразмерный рамний пікап з індексом «1200», який являє собою перелицьований Changan Lantop. Китайський автомобіль під брендом RAM у Північній Америці точно можна не чекати.
Кріс Ф'юелл натякнув, що хоча США і будуть основним ринком, йдеться про «глобальну» модель, яка з'явиться в інших країнах. RAM розраховує на солідні продажі, оскільки новинка не буде «нішевим» продуктом. Підтверджено розгалужену гаму силових агрегатів, тож маються на увазі бензинові, гібридні та суто електричні версії. Ймовірно, збірка почнеться в Іллінойсі в 2027 році.
Бос RAM визнав, що поставки електричних і гібридних повнорозмірних вантажівок 1500 REV і Ramcharger відкладаються. Спочатку клієнти повинні були отримати свої машини в 2024 році, але тепер терміни змістилися на перше півріччя 2025 року. До затримок слід поставитися з розумінням, оскільки Stellantis хоче забезпечити якість продукту на новій платформі.