Привезених із-за кордону вживаних легкових машин у серпні 2024 року на першу реєстрацію було подано 27,3 тисячі. Цей показник на 26,8% більший, ніж був у серпні-2023, і також помітно більший, ніж був місяцем раніше - на 34,3%. Ці обсяги сміливо можна вважати рекордними, адже більше «свіжопригнаних» в рамках одного місяця було лише у 2022 році, під час дії так званого «нульового розмитнення».
Проте цього разу імпортувати більше спонукали не знижені податки, а навпаки - ймовірність їхнього підвищення (до 15% від вартості авто за першу реєстрацію), тож частина дилерів та приватних автомобілістів вирішили не ризикувати, й привезти авто зараз, не очікуючи введення нового збору.
Що подавали на першу реєстрацію частіше? Ось ТОП-10 виробників, попит на чиї «свіжопригнані» авто був найбільший минулого місяця:
- Volkswagen - 3965 шт.
- Audi - 2602 шт.
- Nissan - 2036 шт.
- Renault - 1903 шт.
- BMW - 1716 шт.
- Tesla - 1608 шт.
- Skoda - 1546 шт.
- Ford - 1511 шт.
- Hyundai - 1135 шт.
- Jeep - 874 шт.
Подібно до рейтингу внутрішнього ринку, першість дісталася Volkswagen, ще й з чималим охопленням - 14,5%. Крім цієї німецької марки до трійки лідерів також потрапили Audi та Nissan.
Серед окремих моделей першість у Volkswagen Golf, якому допомагає електрична версія e-Golf, котрих прибуло 189 шт. Хоча і без них Skoda Octavia, яка на 2 місці, все ж не змогла б здобути першість цього разу. Крім цих легковиків до трійки найпопулярніших «свіжопригнаних» також входить Volkswagen Passat.
- Volkswagen Golf - 1 252 шт.
- Skoda Octavia - 992 шт.
- Volkswagen Passat - 756 шт.
- Volkswagen Tiguan - 712 шт.
- Renault Megane - 709 шт.
- Audi Q5 - 695 шт.
- Nissan Leaf - 682 шт.
- Tesla Model Y - 614 шт.
- Tesla Model 3 - 592 шт.
- Audi A4 - 550 шт.
Середній вік легковиків, які влилися до українського парку наприкінці літа склав 8,6 року, а за типом двигуна переважають бензинові версії - таких 45,1%. Також чималий попит є на дизелі, що підтверджує частка у 25,8%, і на електромобілі, присутність яких постійно збільшується, й зараз у сегменті імпорту складає 19,8% - тобто фактично 1/5 від усіх новоприбулих авто. Решта поділили між собою легковики з гібридними силовими установками (5%), оснащені ГБО (4,1%), та «газові» LPI (0,2%).