Британська компанія Prodrive презентувала перші офіційні ілюстрації моделі Impreza P25. Новинку буде показано публіці на «Фестивалі швидкості». Про це повідомляє пресслужба виробника.
Рестомод, що одержав позначення P25, є сучасною інкарнацією купе Impreza 22B, яка була випущена обмеженим тиражем у 1998 році на честь перемоги Subaru Imprezа на світовому чемпіонаті з ралі. Нагадаємо, що гоночні боліди розробила та побудувала для заводської команди компанія Prodrive.
За словами представників Prodrive, у P25 використовуються найсучасніші технології та матеріали, які могли бути використані в моделі 22B, якби її виготовляли сьогодні. Але вона, звичайно ж, значно дорожча і рідкісна. У 90-ті роки компанія Subaru виробила 424 екземпляри Impreza 22B і сьогодні її ринкова вартість становить у середньому від 200 до 300 тисяч доларів. У квітні минулого року на аукціоні Bring-a-Trailer купе пішло за рекордну суму $312555. Але в компанії Prodrive планують виготовити всього 25 купе P25, а вартість стартує з 460 тисяч фунтів ($560000) без урахування податків.
Рестомод візуально повторює оригінальну дводверну версію WRX, а в його створення брав участь відомий дизайнер Пітер Стівенс. Кузовні панелі для зниження ваги виготовлені із вуглепластику. Використання композитних матеріалів дозволило знизити вагу моделі у порівнянні з Impreza 22B до 1200 кг (-45 кг). Крім того, автомобіль отримав літій-іонну акумуляторну батарею, а як опція можна замовити карбонові гоночні крісла.
Ходова частина включає передній і задній диференціали обмеженого тертя, активний центральний диференціал, стійки з полірованого алюмінію, амортизатори Bilstein. Комплект гальм від AP Racing включає передні 6-поршневі супорти та диски діаметром 380 мм, а ззаду встановили 4-поршневі механізми та диски діаметром 350 мм.
Але головною особливістю новинки став силовий агрегат. В його основі лежить сучасний 2,5-літровий мотор Subaru, який зазнав комплексної модернізації, включаючи заміну шатунно-поршневої групи, нового механізму газорозподілу, турбіни Garrett, високоефективного інтеркулера та вихлопної системи Akropovic з титану та нержавіючої сталі. В результаті потужність мотора досягає 406 к.с., а крутний момент виріс до 600 Нм. Для порівняння у моделі Impreza 22B двигун розвиває потужність 280 к.с.
Реалізувати збільшений потенціал двигуна допомагає 6-ступінева секвентальна коробка передач з косозубими шестернями та покращеною на 80% швидкодією. Також автомобіль отримав систему Launch Control, яка використовує керовану електронікою дросельну заслінку та автоматичне зчеплення. В результаті на розгін до першої «сотні» автомобілю потрібно менше ніж 3,5 секунд, що на секунду швидше за модель 22B.
У салоні Р25 з'явилася сучасна цифрова панель приладів з екранами високої роздільної здатності та реєстратором даних. Дизайн інтер'єру виконаний у дусі Impreza 90-х з використанням шкіри, алькантари та карбону. Покупці зможуть вибирати між 4-місним салоном або гоночним варіантом із двома кріслами та каркасом безпеки.