Prodrive представив рестомод Subaru Impreza

Британська компанія Prodrive презентувала перші офіційні ілюстрації моделі Impreza P25. Новинку буде показано публіці на «Фестивалі швидкості». Про це повідомляє пресслужба виробника.

Рестомод, що одержав позначення P25, є сучасною інкарнацією купе Impreza 22B, яка була випущена обмеженим тиражем у 1998 році на честь перемоги Subaru Imprezа на світовому чемпіонаті з ралі. Нагадаємо, що гоночні боліди розробила та побудувала для заводської команди компанія Prodrive.

За словами представників Prodrive, у P25 використовуються найсучасніші технології та матеріали, які могли бути використані в моделі 22B, якби її виготовляли сьогодні. Але вона, звичайно ж, значно дорожча і рідкісна. У 90-ті роки компанія Subaru виробила 424 екземпляри Impreza 22B і сьогодні її ринкова вартість становить у середньому від 200 до 300 тисяч доларів. У квітні минулого року на аукціоні Bring-a-Trailer купе пішло за рекордну суму $312555. Але в компанії Prodrive планують виготовити всього 25 купе P25, а вартість стартує з 460 тисяч фунтів ($560000) без урахування податків.

Рестомод візуально повторює оригінальну дводверну версію WRX, а в його створення брав участь відомий дизайнер Пітер Стівенс. Кузовні панелі для зниження ваги виготовлені із вуглепластику. Використання композитних матеріалів дозволило знизити вагу моделі у порівнянні з Impreza 22B до 1200 кг (-45 кг). Крім того, автомобіль отримав літій-іонну акумуляторну батарею, а як опція можна замовити карбонові гоночні крісла.

Ходова частина включає передній і задній диференціали обмеженого тертя, активний центральний диференціал, стійки з полірованого алюмінію, амортизатори Bilstein. Комплект гальм від AP Racing включає передні 6-поршневі супорти та диски діаметром 380 мм, а ззаду встановили 4-поршневі механізми та диски діаметром 350 мм.

Але головною особливістю новинки став силовий агрегат. В його основі лежить сучасний 2,5-літровий мотор Subaru, який зазнав комплексної модернізації, включаючи заміну шатунно-поршневої групи, нового механізму газорозподілу, турбіни Garrett, високоефективного інтеркулера та вихлопної системи Akropovic з титану та нержавіючої сталі. В результаті потужність мотора досягає 406 к.с., а крутний момент виріс до 600 Нм. Для порівняння у моделі Impreza 22B двигун розвиває потужність 280 к.с.

Реалізувати збільшений потенціал двигуна допомагає 6-ступінева секвентальна коробка передач з косозубими шестернями та покращеною на 80% швидкодією. Також автомобіль отримав систему Launch Control, яка використовує керовану електронікою дросельну заслінку та автоматичне зчеплення. В результаті на розгін до першої «сотні» автомобілю потрібно менше ніж 3,5 секунд, що на секунду швидше за модель 22B.

У салоні Р25 з'явилася сучасна цифрова панель приладів з екранами високої роздільної здатності та реєстратором даних. Дизайн інтер'єру виконаний у дусі Impreza 90-х з використанням шкіри, алькантари та карбону. Покупці зможуть вибирати між 4-місним салоном або гоночним варіантом із двома кріслами та каркасом безпеки.

Источник: Обозреватель
22.06.2022
#subaru#тюнінг