Згідно з останніми статистичними даними Японської асоціації автомобільних дилерів, у 2021 році в країні було продано 2464 електромобілі на водневих паливних елементах, але в 2022 році цей показник впав на 65% до 848 штук, а в 2023 році знову зменшився вдвічі до 422 одиниць.
Майже всі продані водневі автомобілі були зроблені Toyota, головним чином мова йде про модель Mirai, також у статистику встигли потрапити кілька одиниць Crown FCEV, які надійшли в продаж у Японії в листопаді 2023 року.
Окрім того, за два роки було продано лише 14 одиниць нині вже неактуальної Honda Clarity. У 2022 році до Японії також було імпортовано 31 автомобіль на водні - ймовірно, кросовери Hyundai Nexo з Південної Кореї. За той же період продажі електромобілів зросли більш ніж удвічі - з 20 008 у 2021 році до 31 592 у 2022 році та до 43 991 у 2023 році.
Варто зазначити, що протягом 2021-2023 років у Японії було продано понад 7,2 мільйона бензинових, дизельних і гібридних автомобілів.
Основна воднева стратегія Японії, яка була оновлена в червні минулого року, включає в себе ціль 800 000 легкових автомобілів на паливних елементах на дорогах до 2030 року, але на сьогоднішній день в країні було продано лише близько 8 000 водневих автомобілів.
Згідно з нещодавно оприлюдненими даними, минулого року продажі водневих авто у Південній Кореї та Німеччині також впали більш ніж наполовину.
Японія, Південна Корея та Німеччина представляють три з п'яти найбільших ринків авто на водні у світі. Згідно з даними південнокорейської консалтингової компанії SNE Research у жовтні, дві інші, Китай і США, зростали з року в рік.